پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
طی مراسمی در کازرون صورت گرفت:
طی مراسمی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون در محل سالن آمفی تئاتر مردانی این شهر با حضور مسئولین شهرستانی و استان برگزار گردید، ازمشترکین فعال صدقات، خیرین مسکن ساز و زکات دهندگان برتر شهرستان کازرون تجلیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، در این مراسم، پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پرویزشفیعی مدیر کمیته امداد کازرون ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، گزارشی از فعالیت های حوزه مشارکت های مردمی به سمع حاضرین رساند.

تجلیل از مشترکین فعال صدقات،خیرین مسکن ساز و زکات دهندگان برتر

شفیعی افزود: از جمله اقدامات اساسی این نهاد، ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان می باشد که کلید تعدادی از ساختمان های خریداری شده توسط امداد و خیرین، به سه نفر از مددجویان تحت حمایت به نمایندگی از بقیه تحویل گردید.

تجلیل از مشترکین فعال صدقات،خیرین مسکن ساز و زکات دهندگان برتر

پس از آن کلیپی در زمینه حمایت از ایتام برای حاضرین پخش و در ادامه برنامه، کارگر، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در سخنانی گفت: درشهرستان کازرون کارهای خوبی در زمینه مشارکت های مردمی صورت گرفته، و باید از حامیان و خیرین تجلیل و اکرام مناسب به عمل آید.

تجلیل از مشترکین فعال صدقات،خیرین مسکن ساز و زکات دهندگان برتر

وی خاطر نشان کرد: همچنین جا دارد که با تکریم مناسب از این عزیزان، زمینه هرچه بیشتر مشارکت دیگران فراهم شود تا میزان حمایت و مشارکت مردمی بیشتر از گذشته شود.

تجلیل از مشترکین فعال صدقات،خیرین مسکن ساز و زکات دهندگان برتر

در ادامه مراسم اهدای لوح تقدیر و هدایایی به مشترکین فعال صدقات، خیرین مسکن ساز، زکات دهندگان برتر و اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیم شد.
نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸