پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
امام جمعه خشت:
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام عباسی امام جمعه خشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه , با توجه به مسائل دینی هر فرد مسلمان می تواند دو وطن را برای خود انتخاب کند گفت: در بین رجال سیاسی کشور کسانی هستند که با دو تابعیت ایرانی –آمریکایی (یا کشورهایی مثل کانادا و انگلیس ) در پست هایی حساس مدیریتی مشغول به فعالیت می باشند

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام  عباسی  امام جمعه خشت در خطبه های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه , با توجه به مسائل دینی هر فرد مسلمان می تواند دو وطن را برای خود انتخاب کند گفت:  در بین رجال سیاسی کشور کسانی هستند که با دو تابعیت ایرانی –آمریکایی (یا کشورهایی مثل کانادا و انگلیس ) در پست هایی حساس مدیریتی مشغول به فعالیت می باشند و جایی این سوال جود دارد آیا افراد اینچنینی اگر زمانی جنگ و اختلافی بین وطن اول (ایران ) با وطن دوم(آمریکا یا کشورهای دیگر) اتفاق بیفتد حاضر خواهند بود در مقابل کشور دوم خود ایستادگی کنند؟افرادی که زن و فرزندانشان در آمریکا و دیگر کشورها هستند و خودشان در ایران پست های مدیریتی  دارند آیا حاضرند مثل مردم انقلابی ایران در مقابل دشمنان ایستادگی کنند ؟ جواب مشخص است چون این مسولان دل در گرو این کشور ها دارند به خاطر منافع خود  هرگز این کار را نخواهند کرد.

وی با اشاره اشغال بعضی  پست های مدیریتی کشور  به وسیله ی افراد دو تابعیتی افزود : این افراد با به راه انداختن کنسرت ها و پوشیدن لباس رقاصه ها به تن ناموس مسلمین در ملا عام , مسائل فرهنگی را به بازیچه گرفته اند اما این فرهنگ  انقلابی اسلامی ایران نیست, که متاسفانه عده ای با نفوذ در بدنه ی نظام و با همراهی بعضی ها در داخل , این خطر های جدی را برای نظام اسلامی به وجود آورده اند .

عباسی گفت : امروز از کاخ سفید آمریکا نامه می نویسند و بیانه می دهند سران فتنه را آزاد کنید ,و در روزنامه های خود در داخل کشور دم از آشتی ملی می زنند, این ها همان کسانی هستند که با به راه انداختن فتنه ی 88 و به شهادت رساندن مردم بیگناه ,خسارات اقتصادی , سیاسی و فرهنگی زیادی را به نظام و انقلاب وارد کردند ,ملت یکپارچه ی ایران  در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که یک صدا در خط امام و رهبری هستند هیچ مشکل و اختلافی باهم  ندارند .

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود : باید مراقب باشیم بعضی افرادی که وارد این گود می شوند در ظاهر خود را مخالف امام و رهبری جلوه نمی دهند و به بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری  برای فریب مردم  شعارهای توخالی و رنگارنگ سر میدهند.

خطیب جمعه ی خشت افراط و تفریط را دو عامل بی تقوایی عنوان کرد بیان داشت : انسان های با تقوا باید همیشه حد میانه را در نظر بگیرند  , زیاده روی  در دین باعث می شود در مقابل  امام معصوم بایستد ,از امام و رهبری  جلو زدن نتیجه افراط است .

نویسنده: محمود نوذری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
وقتی وزیر اطلاعات که از قضا هم [روحانی] و هم عضو مجلس خبرگان هست و هم مدتها نماینده ولی فقیه در ارتش بوده میگه ما مسئول دو تابعیتی نداریم و چند ماه قبل گفته هر کس سراغ داره بگه تا برخورد کنیم، نه صدا و سیمای میلی واکنشی نشون میده و نه امامان جمعه ی همه فن حریف و همه چیز دان، فقط بر اساس تکلیفی که بهشون شده دولت رو میکوبن. آقای وزیر مجددن از دادستان کل و تمام امامان جمعه، خصوصن امام جمعه ... که گویا تعداد زیادی از این مسولین مملکتی دو تابعیتی رو میشناسه، دعوت کرده تا اسم اونا رو بگن تا باهاشون برخورد بشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴