پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

دروووووووود

این جا شهرستان کازرون است و ما هم‌ از رادیو صدای کازرون و از مرکز شهرستان در خدمت شما شنوندگان عزیز و فهیم کازرونی هستیم.

پسینا می چه خوشن که گوش بیدین اَ رِنگ ما

رادیو روشن کنین برنامه داریم سی شما

شنوندگان عزیز هم تبریک ایام بهمن ماه را خدمت با سعادت و پیروزتان داریم و هم فرا رسیدن دهه ی حزن انگیز فاطمیه را تسلیت عرض می کنیم.

بارها خدمت شما دوستان و هم شهریان عزیز خودمان عرض کرده ایم که هدف از راه اندازی رادیو صدای کازرون انتشار اخبار و وقایع اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و ورزشی و محیط زیستی و بهداشت و درمانی و و و در سطح شهرستان می باشد و هم چنین انتقال خواسته ها و مطالبات برحق مردم شهرستان به مسوولان محترم شهرستانی، استانی و حتی کشوری می باشد و باز هم عرض می کنیم خدمت با سعادت همه ی شما دوست داران و دل سوزان و مردم فهیم شهرستان کازرون که رادیو کازرون فقط انتقادی عمل نمی کند، بلکه کارها و خدمات انجام شده از طرف هر مسوول یا مدیر یا هر زحمت کش و خادم این مردم را نیز بازگو می کنیم و مراتب تقدیر و تشکر خود نیز از همین رادیو اعلام می داریم

با همه دست اخوت داده ایم اما وام دار هیچ کس هم نیستیم!

ضمناً لازم به تذکر است که رادیو صدای کازرون اولین و تنها رادیو، حداقل تا این زمان است که در سطح کازرون مشغول به کار و پخش برنامه از ایستگاه مرکزی شهرستان می باشد و به یاری خداوند در راه اطلاع رسانی و بازگو کردن خواسته های مردم و انعکاس نارسایی ها و مشکلات در سطح شهرستان و تجلیل از بزرگان و فرهیختگان و پرداختن به مسائل اجتماعی شهرستان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد!

و اما برنامه امروز با تیتر " لطفاً رنگ مان کنید"

شنوندگان عزیز کازرونی...

همه آمده بودند، پیر و جوان و کودک و بزرگ هم بودند و زن و مرد و با مشت های گره کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و از میدان شهداء کازرون تا استادیوم ورزشی شهرستان...

کاش اقلاً به خاطر روز ۲۲ بهمن فنس های دور زمین چمن استادیوم شهداء کازرون را رنگ آمیزی می کردند.

رادیو صدای کازرون/ ما را رنگ کنید!

درست است که دیگر مثل گذشته های دور خبری آن چنانی از مسابقات فوتبال در سطح  شهرستان کازرون نیست، و خبری از هیجان تماشاگران پر شور و علاقه مند به ورزش نیست و اصلاً رفت و آمد چندانی در استادیوم ورزشی صورت نمی گیرد و در کل خبری از ورزش به آن انتظاری که از شهرستان بزرگ کازرون می رود در کار نیست، اما دلیلی هم نمی شود که استادیوم ورزشی این گونه نازیبا نگهداری شود.

حالا خودمان یعنی مردم کازرون که هیچ، اما دنیا را چه دیده اید شاید ناگهانی یک مقام عالی رتبه ی کشور مثل ریاست محترم جمهوری وارد شهرستان شد و هزاران مهمان از سراسر کشور و استان همراه ایشان تشریف آوردند فکر می کنید با دیدن این منظره یعنی زنگ زدگی و رنگ رفتگی فنس های دور زمین چمن چه برداشتی از شهرستان فرهنگی و تاریخی که زمانی مهد تمدن دنیا بوده است دارند؟!

این کارها اگر در معرض دید عموم نیست و اگر فقط یک عده از قشر خاص ورزشکاران با آن سر و کار دارند دلیلی نمی شود که نازیبا و رنگ و رو رفته باشند.

رادیو صدای کازرون/ ما را رنگ کنید!

این مکان هم برای مسوولان، خودش مثل خانه ی خودمان هست که اگر هر روز یا هر هفته کردگیری نشود و جارو کشیده نشود تار عنکبوت می زند و مخروبه می شود.

حداقل سالی یکبار بایستی دور تا دور استادیوم و حتی پلکان ها و فنس ها رنگ آمیزی شوند،علف های هرز باغچه ها کنده و گل ها و درختان تیمار شوند، راه عبورها صاف و تمیز و جارو کشی شود و در کل نگهداری نیاز واحب اماکن ورزشی است تا به مخروبه تبدیل نشوند!

کافی بود مقداری رنگ تهیه می شد و بعد به صورت همیاری و رایگان، فوتبالیست ها یا مثلاً دانش آموزان چند مدرسه خصوصاً فنی ها در ساعاتی از کلاس های عملی، بسیج می شدند و می آمدند و فنس ها را رنگ آمیزی می کردند. در عوض ساعاتی را به صورت رایگان از زمین چمن یا از سالن های سرپوشیده برای ورزش کردن در اختیارشان می گذاشتند.

رادیو صدای کازرون/ ما را رنگ کنید!

حتماً در این روز مهم و این مناسبت جهانی ۲۲ بهمن فیلم ها و عکس های این مراسم به صدا و سیما و در واقع به سراسر کشور و دنیا مخابره می شود و البته که انسان های تیزبینی هم هستند که این نازیبایی را رصد می کنند که صد البته خوب نیست نه برای اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و نه برای ورزشکاران و نه برای مردم فهیم این مرز و بوم؛ یعنی در شان شهرستان نیست!

به هر حال انتظار می رود که مسوولان امر به این قضیه رسیدگی کنند و هر چه سریع تر نسبت به رنگ آمیزی و زدودن زنگ و غبار از سر و روی فنس های دور زمین چمن فوتبال استادیوم ورزشی شهداء کازرون اقدام عاجل فرمایند!

فکر می کنم به سادگی قطع و بریدن درختان درون استادیوم باشد و کار خیلی سختی نیست!

شنوندگان عزیز تا درودی دیگر بدرود.

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴