پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

دروووووود

وقت شما شنوندگان عزیز برنامه های رادیو کازرون به خیر

مجدداً ایام مبارک دهه ی فجر را تبریک می گوییم و امیدوار هستیم که روز به روز شاهد شکوفایی انقلاب در همه ی ابعاد اجتماعی و فرهنگی و خصوصاً اقتصادی باشیم

امروز برای رادیو کازرون روز خوبی است اگر لحظه ای صبور باشید دلیل این خوشحالی را خدمت با سعادت شما شنوندگان عزیز کازرونی عرض می کنم.

با این که می دانستیم که صدای رادیو کازرون تا آن طرف دنیا هم قابل شنیدن است و با این که  می دانیم که آقای ترامپ ویزای آمریکا را برای ما رادیو کازرونی ها صادر  نمی کند اما خبر داریم که صدای مان تا نزدیک کاخ سفید هم شنیده می شود!  این یعنی کازرون و کازرونی در قلب آمریکا است!

حالا علت خوشحالی خودمان را خدمت با سعادت شما شنوندگان عزیز رادیو صدای کازرون توضیح می دهم پس از آن که به یک آهنگ زیبا و خاطره انگیز گوش فرا دادید.

آمده موسم فتح و ایمان

شعله زد بر افق نور قرآن

در دل بهمن سرد تاریخ

لاله سر زد ز خون شهیدان

لاله ها قامت سرخ عشق اند

سرنوشت تو با خون نوشتند

پیکر پاکت ای جان به کف را

از ازل با شهادت سرشتند

پیکر پاکت ای جان به کف را

از ازل با شهادت سرشتند

 

بهمن خونین جاویدان

تا ابد زنده بادا قرآن

بهمن خونین جاویدان

تا ابد زنده یاد شهیدان

تا ابد زنده یاد شهیدان

تا ابد زنده یاد شهیدان

رادیو صدای کازرون/ روستای مشتان

بله شنوندگان عزیر داشتم عرض می کردم که به این خاطر امروز خوشحال هستیم که شنیدیم صدای رادیو کازرون در روستاهای اطراف بخش مرکزی شهرستان نیز شنیده می شود با آن که امکانات و آنتن دهی ما ضعیف است و البته خدمات رسانی مسوولان شهرستان هم به روستاها ضعیف است چون بسیاری از محرومیت ها را دارند!

بله امروز به پاس این که صدای رادیو کازرون در روستای مشتان شنیده می شود به این روستا مذهبی با مردمی مهربان و سخت کوش رفته ایم تا نمونه ای از مشکلات شان را بازگویه کنیم جهت رفع این مشکلات.

سلام عرض می کنیم مشتانی های مهربان صبح و  ظهر و شب و همه ی وقت تان به خیر و سلامتی

این رادیو صدای کازرون است که امروز مهمان خانه های شما مشتانی های عزیز و مهربان شده است.

اولین مشکل و مهمترین آن که در بدو ورودمان به روستا مشتان با آن برخورد کردیم و به گفته ی بسیاری از ساکنین و مردم خوب این روستا به آن پی بردیم همین ورودی جاده روستا مشتان است که واقعاً خطر ناک و حادثه پذیر و حادثه برانگیز است!

از هر سمت، که بخواهید بروید، چه خروجی شهرستان به سمت فراشبند که سمت راست است و چه ورودی به شهرستان وقتی که یک خودرو یا حتی عابر پیاده می خواهد به طرف مشتان برود در خطر تصادف قرار می گیرد که لازم است مسوولان ذی ربط مثل فرمانداری محترم یا بخشداری محترم مرکزی یا اداره محترم راه یا شورای محترم شهرستان یا شهرداری محترم و یا حتی نماینده محترم شهرستان و البته دهیاری روستاه فکری اساسی به این قسمت از راه شهرستان داشته باشند تا خدای نکرده حادثه ی دلخراشی روی نداده است.

شنوندگان عزیز و همشهریان خوب کازرونی در هر کجای دنیا و شهرستان هستید این جا کازرون است و این هم صدای رادیو کازرون است که از مرکز شهرستان و از ایستگاه سلمان به گوش شما می رسد و ما الآن در روستای مشتان هستیم و با یک مشتانی عزیز در حال گفتگو و گرفتن گزارش هستیم.

لطفا خودتان را معرفی بفر مایید.

- سلام و تشکر از جناب عالی و همکاران تان که قدم رنجه فرمودید و برای انعکاس پاره ای از مشکلات روستای ما به مشتان تشریف آوردید

بنده م. دهقان هستم و در همین روستا مشغول به کشاورزی هستم.

زنده باشی جناب دهقان لطفاً برای ما و مسوولان شهرستان از مشکلات روستا و مطالبات خودتان بگویید تا شاید صدای تان به گوش متولیان امر برسد.

- با سپاس، یکی از مهم ترین مشکل روستا همان ورودی جاده بود که جناب عالی اشاره فرمودید و بایستی با احداث یک میدان یا یک دور برگردان یا حتی با اجرای نیوجرسی این قسمت از حادثه خیز بودن بیرون بیاورند

و این روستا نیاز به یک کتابخانه حتی کوچک دارد تا بسیاری از جوانان و محصل ها اوقات بیکاری را که هیچ گونه تفریحگاهی نیست اقلا با کتاب خواندن بگذرانند. هم کاری فرهنگی هست، و هم عام المنفعه و ‌هم می توانیم کتاب های علمی و مذهبی به مراجعه کنندگان ارائه بدهیم و هم از نشریه های چاپ شهرستان در این کتابخانه داشته باشیم.

درود به شما جناب دهقانی عزیز امیدوار هستیم که از طرف دهیاری محترم روستا به این امر توجه ویژه بشود.

در پایان اگر صحبت دیگری دارید بفرمایید تا با صدای خودتان پخش کنیم.

- باز هم تشکر می کنم و خواهشی که از فرماندار محترم و اداره محترم ورزش و جوانان شهرستان داریم این است که روستای مشتان یک زمین فوتبال ندارد. حتی در حد و قواره ی کوچک برای نوجوانان، خواهشمندیم فکری بکنند و یک زمین بازی برای این منظور در نظر بگیرند تا جوانان و نوجوان بتوانند به سمت ورزش روی بیاورند و حیف است که یک روستای با این قدمت و این مردم خوب فاقد یک زمین بازی باشند؛ چون شاید با فراهم شدن یک زمین ورزشی، حتی یک منظوره و فقط برای فوتبال، موجب شود که عده ای از خانوار به مرکز شهرستان مهاجرت نکنند!

البته مشکلات روستا و خواسته های ما زیاد است اما این چند مورد واقعاً در روستای مشتان اگر درست بشود مردم در رفاه قرار می گیرند.

با تشکر از  شما ما مجبور هستیم خداحافظی کنیم چون وقت برنامه ما در همین جا به پایان رسید.

ضمن این که از همه ی شما شنوندگان رادیو صدای کازرون تقاضا داریم ‌که در هر کجای این شهرستان بزرگ و عزیز زندگی می کنید با ما تماس حاصل فرمایید و در صورتی که مایل باشید خدمت شما عزیزان و هم شهرستانی های خوب خودمان در هر نقطه ی این مرز و بوم که بگویید حاضر می شویم و از روستا یا بخش یا محله ای که در آن زندگی می کنید گزارش تهیه می کنیم و از رادیو صدای کازرون برای همه ی کازرونی ها پخش می کنیم.

خدا یار و نگهدارتان

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲