پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی:
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، و در هفتمین روز از هه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی از جمله واحد بسته بندی خرما در بخش خشت شهرستان کازرون با حضور یدالله رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، فرماندار شهرستان کازرون، امام جمعه بخش خشت، بخشدار و جمعی از مسئولین و مردم این بخش به بهره برداری رسید

به گزارش محمود نوذری خبرنگار کازرون نما، یک واحد بسته بندی خرما در زمینی به مساحت 3600متر مربع و اعتبار 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهرداری رسید. با راه اندازی این واحد تولیدی، علاوه بر  اینکه سالانه بیش از هزار و پانصد تن خرما  فرآوری می شود ،برای 10 نفر به صورت مستقیم و 25 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شد. بخش خشت با تولید سالانه بیش از 40 هزار تن انواع خرما از قطب های اقتصادی این محصول در کشور محسوب می شود.

تسطیح لیزری 70 هکتار از اراضی کشاورزی با اعتباری بالغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال، چهار طرح آب خیز داری (بند سنگی در امام زاده علی) با بودجه ی چهار میلیارد و 130 میلیون ریال با حجم سیل گیری دو هزار و 500 متر مکعب و گازرسانی به 10 روستا (590 خانوار ) به طول 32 کیلومتر لوله گذاری از خط انتقال، با هزینه ای نزدیک به 37 میلیارد ریال، از جمله ی پروژه های بود که در این روز افتتاح شد .

با حضور معاون استاندار فارس، واحد بسته بندی خرما در خشت افتتاح شد

سیدکمال علوی فرماندار کازرون در قسمتی از برنامه ی افتتاح این پروژه ها، با اشاره به گازدار شدن اکثریت شهرستان کازرون در دولت تدبیر و امید، گفت: با وجود پروژهایی که نزدیک به 98 درصد پیشرفت داشته اند، به دلیل تکمیل کامل نبود، از افتتاح آنان صرف نظر کرده ایم؛ چراکه عقیده ما این است که این طرح ها باید با بهره برداری کامل در اختیار مردم قرار گیرد و برای ما مهم نیست که در چه دولتی این طرح ها افتتاح شود.

وی افزود: در بحث تعرفه ی برق گرمسیری شهرستان کازرون، که یکی از خدمات مهم دولت تدبیر و امید است، با  مقایسه تعداد استفاده از کولرها و اسپلیت ها در این دولت و آن دولت، می توان نتیجه ی این طرح را در بهره وری و کاهش هزینه برق مصرفی مردم مشاهد کرد. 

صادق فلاحی بخشدار خشت، پروژه های گازرسانی دولت یازدهم را انقلابی در این حوزه عنوان کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که بخش خشت، هم در حوزه شهری و هم در حوزه ی روستایی از نعمت گاز بهره مند شده است.

با حضور معاون استاندار فارس، واحد بسته بندی خرما در خشت افتتاح شد

وی افزود: تمامی پروژهای افتتاح شده از اعتبارات ملی و خدمات دولت تدبیر و امید بوده است.

همچنین در این روز، دارالقرآن پیامبر اکرم (ص) هیات رزمندگان اسلام بخش خشت هم در زمینی به مساحت 300 متر مربع اهدایی نیکوکار خشتی حاج عبدالکریم قاسمی و با هزینه ای افزون بر سه میلیارد ریال با امکانات آموزشی و فضای بازی کودکان در دو طبقه افتتاح شد .

با حضور معاون استاندار فارس، واحد بسته بندی خرما در خشت افتتاح شد

در این مرکز رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از آموزه های دینی و قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و... بهره مند می شوند.

نویسنده: محمود نوذری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
باسلام و احترام
می توان به یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند و بدون اشاره به جناح بندی سیاسی و برای خدمت به مردم و کشور و البته نظام جمهوری اسلامی مان ، خدمات ارزنده تر و به موقع تری ارائه کرد.
نردبان، نرده های بسیار دارد تا از نرده اول و دوم نگذری به نرده سوم نمی رسی. لذا همه موفقیتها سلسله وار است. ولی باید هدف خدمت به مردم عزیز و زحمتکش باشد بخصوص مردم ولایتمدار خشت و کنارتخته
یاحق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹