پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
همزمان با سراسر کشور:
با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان، شهرستان کازرون، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور، در مدارس کازرون نواخته شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از روسای ادارات، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مسؤول امور بانوان فرمانداری و جمعی از بانوان آموزش و پرورش و دیگر ادارات، زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه بهبهانی و دبستان پسرانه احمدی معلم نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس کازرون نواخته شد

کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نتیجه رهبری خردمندانه امام راحل و اراده ملت ایران بود و اکنون همه ما وظیفه داریم قدرشناس حماسه آفرینان انقلاب باشیم.


زنگ انقلاب در مدارس کازرون نواخته شد

مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: امروز جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم و با تبعیت از بصیرت و هوشیاری خود در پاسداری از انقلاب درنگ نخواهیم کرد.

وی گفت: نسل جوان ما وارثان این انقلاب هستند و انقلاب با ریختن خون شهدا به دست آمده است و ما باید در حفظ آن هوشیار باشیم.


زنگ انقلاب در مدارس کازرون نواخته شد

حجت الاسلام و المسلمین خرسند، امام جمعه کازرون، در جمع دانش آموزان دبیرستان بهبهانی با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: یکی از ثمرات انقلاب ارزش و بها دادن به شخصیت زن می باشد.

وی افزود: اکنون در جامعه ایران اسلامی فرصتی حاصل شده تا زنان بتوانند توانمندی و قابلیت‌های خود را در توسعه کشور، دوشادوش مردان به منصه ظهور رسانند.


زنگ انقلاب در مدارس کازرون نواخته شد


گفتنی است دانش آموزان با خواندن سرود ملی ایران و زمزمه سرودهای انقلابی یاد و خاطره مجاهدت ها و جان فشانی های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را در به بار نشاندن درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی گرامی داشتند
. و همچنین در دبیرستان دخترانه بهبهانی، نمایشگاهی از عکس ها و زندگی نامه شهدا به همراه غرفه هایی از توانایی های دانش آموزان برپا شده بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت
نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳