پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد:
زهرا افتخاری مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در حاشیه سفری یک روزه به کازرون و بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر و دیدار با فرماندار شهرستان، از راه اندازی دهمین کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش کازرون نما، زهرا افتخاری در حاشیه این بازدید در گفت و گو با رحیم زارع خبرنگار کازرون نما، با بیان این که مبنای فعالیت های کانون پرورش فکری کتاب محور است، اظهار داشت: خوشبختانه از سال گذشته تا کنون شاهد افزایش 1.5 برابری اعضای کتابخاه های کانون پرورش فکری در سطح استان هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فارس گفت: به منظور تاثیر گذاری هر چه بیشتر برروی جامعه مخاطبین، کانون در سال گذشته اقدام به راه اندازی سینما کانون با پخش فیلم های اختصاصی کودک و نوجوان در گروه های سنی مختلف نمودیم.

راه اندازی کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان در شهرستان کازرون

وی به راه اندازی کتابخانه های سیار در سطح استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 9 واحد کتابخانه سیار با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارائه خدمات فرهنگی  یکسان در سطح جامعه راه اندازی شده است که با همکاری فرماندار شهرستان کازرون شاهد راه اندازی دهمین کتابخانه سایر استان فارس در کازرون خواهیم بود.

راه اندازی کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان در شهرستان کازرون

سید کمال علوی فرماندار کازرون نیز در دیدار با مدیر کل کانون های فارس، از عملکرد فعال و موثر همکاران کانون کازرون در امر پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

فرماندار کازرون با اشاره به در نظر گفتن 132 میلیون تومان اعتبار برای کانون کازرون بر لزوم توسعه ی برنامه های فرهنگی هنری در بخش های مختلف شهرستان کازرون به خصوص بخش های محروم  تأکید ویژه داشت که فضایی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن منطقه قرار گیرد که زهرا افتخاری برای هر گونه همکاری و توسعه ی فعالیت کانون در مناطق یاد شده آمادگی مجموعه ی کانون فارس را اعلام کرد.

در این دیدار، افتخاری نیز مراتب سپاس خود را به جهت ارتباط مؤثر فرماندار کازرون با کانون پرورش فکری و توجه ویژه به بخش کودک و نوجوانان اعلام نمود.

گفتنی است: مربیان کانون پرورش فکری کازرون خانم ها سجودی و دهقانیانفر، با اجرای نمایش عروسکی، بدرقه کننده افتخاری در این بازدید یک روزه بودند.

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳