پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به منظور آموزش و فراگیری مهارت ها
کارگاه آموزشی آشنایی و پیشگیری از مصرف مواد مخدرسنتی و صنعتی با حضور جمع کثیری از کارکنان شرکت های خدمات رسان شهرداری کازرون و با مربی گری سید علی اکبر سلطانی رییس یگان حفاظت اداره زندان شهرستان کازرون در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

به گزارش کازرون نما از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ، سلطانی مدرس این کارگاه بیان داشت: پیشگیری از بلای دامن گیر و هولناک اعتیاد از جمله وابستگی و مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی نیازمند آموزش و برخورداری از مهارت ها و اصول خاصی است و به صرف کلمه ، نمی تواند تحقق یابد.

وی مهارت هایی همچون تفکر نقادانه، توانایی حل مسئله، خودآگاهی، تنظیم اهداف زندگی، عزت نفس، توانایی مقابله و مدیریت استرس، گسترش حمایت اجتماعی، توانایی نه گفتن و مقابله با فشار گروه همسالان و کمک از متخصصین را در پیشگیری از اعتیاد مؤثر دانست و افزود: آموزش و فراگیری این مهارت ها باعث پیشگیری از مشکلات روانی  اجتماعی، از جمله مصرف مخدرات سنتی و صنعتی می شود.

 سلطانی در ادامه با نمایش انواع مخدرات سنتی و صنعتی به بیان ویژگی ها و مضرات هرکدام پرداخت و اظهار داشت: برای جلوگیری از مصرف انواع مخدرات، فرهنگ سازی و برگزاری کارگاه های آموزشی جهت جامعه هدف هر یک از  دستگاه های اجرایی می تواند تاثیر مثبت و به سزایی داشته باشد.

 در این جلسه آموزشی شرکت کنندگان به مباحثه و طرح پرسش ها و نظرات خود ، در خصوص مطالب مطرح شده پرداختند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳