پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
افراسیابی رئیس کمیته امداد قائمیه :
با توجه به اینکه اشتغال و توانمندسازی خانوار تحت پوشش یکی از اولویت فعالیتهای اصلی این نهاد می باشد در 10ماهه سال جاری تعداد 220 خانوار از خدمات آموزش های فنی و حرفه ای و تسهیلات اشتغالزائی این نهاد بهرمند شدند .

به گزارش دریافتی از روابط عمومی کمیته امداد قائمیه افراسیابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمیه از بهره مندی مددجویان از خدمات آموزش فنی و حرفه ای و تسهیلات اشتغالزائی خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اشتغال و توانمندسازی خانوار تحت پوشش یکی از اولویت فعالیتهای اصلی این نهاد می باشد در 10ماهه سال جاری تعداد 220 خانوار از خدمات آموزش های فنی و حرفه ای و تسهیلات اشتغالزائی این نهاد بهرمند شدند .

وی در ادامه افزود: از تعداد 220خانوار ضمن بهره مندی همه آنها از خدمات مشاوره شغلی تخصصی تعداد 158 نفر جهت فرا گرفتن آموزشهای فنی و حرفه ای و اخذ گواهی مهارت که زمینه ساز ایجاد طرح های اشتغال بوده در دوره های آموزشی این نهاد شرکت نموده اند که این آموزش ها شامل آموزش های بلند مدت ،کوتاه مدت و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی بوده است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قایمیه گفت: تعداد 62نفر از نیازمندان در این مدت از تسهیلات اشتغالزائی این نهاد به مبلغ 7 میلیاردو480میلیون ریال بهره مند گردیدند که تسهیلات پرداختی در قالب طرح های کار انگیزی ،مشاغل خانگی وخود اشتغالی بوده است و طرح های اجرا شده در زمینه های خدماتی ،مشاغل فنی،کشاورزی و باغداری ،دامپروری ،صنایع دستی ،صنفی و سایر حرفه ها بوده است .

آن مسئول نظارت فنی و پشتیبانی بر طرح های اشتغال و کار آفرینی و فرصت های شغلی ایجاد شده همچنین بازار یابی فروش محصولات تولیدی مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های اشتغال این نهاد دانست و افزود: به طور مستمر این طرح ها مورد بازدید و نظارت کارشناسان فنی این نهاد قرار گرفته تا به مرور به مرحله توانمندی برسند . 

افراسیابی ضمن تقدیر و تشکر از بانکهای عامل همکار با این نهاد در سال جاری در بخش گفت کمیته امداد همکاری جدی در خصوص پرداخت تسهیلات و دریافت اقساط معوق طرح های اشتغال این نهاد با بانکها را دارا می باشد که بحمداله با پیگیری های صورت گرفته مجریان طرح های اشتغال این نهاد کمترین اقساط معوق را در بانکها دارا می باشند.

وی در پایان گفت :با توجه مزین شدن سال جاری با فرمایشات مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل این نهاد در این رستا نیز بحث اشتغال ،ایجاد فرصت های شغلی و رفع بیکاری در میان محرومین را با جدیت بیشتری پیگیری می نماید.

نویسنده: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳