پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور عنوان کرد :
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان این‌که باید برای مهاجرت معکوس عشایر و روستائیان فکری کرد گفت: جامعه عشایری و روستایی ما در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه، سردار علی پاشا محمدی عصر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم که در سالن اجتماع فرهنگ و ارشاد قائمیه برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد تعدد اقوام در ایران اسلامی به‌عنوان یک فرصت اظهار داشت: اقوام مختلف در دل ایران اسلامی معنا پیدا می‌کنند.

 تلاش برای مهاجرت معکوس عشایر

وی بابیان اینکه در ساختار اجتماعی کشور سه جامعه شهری روستایی و عشایری داریم بیان کرد: امروزه روند رشد جامعه عشایری منفی است چرا که در سال 1335 حدود 65 درصد جمعیت کشور روستایی و عشایری بوده اما در آمار امسال پیش‌بینی این است که این جمعیت کمتر از 28 درصد کشور باشد که زنگ خطری است.

 تلاش برای مهاجرت معکوس عشایر

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور بابیان اینکه سازمان بسیج عشایری از مسؤولان نظام و مجلسی‌ها این انتظار را دارد که به داد بسیج عشایری برسند، گفت: اگر جمعیت جامعه عشایری با این روند استمرار پیدا کند در آینده‌ای نزدیک این جامعه را از دست خواهیم داد.

 تلاش برای مهاجرت معکوس عشایر

محمدی بابیان اینکه ما مشکلات را در جلسه مسؤولان ذی‌ربط با عشایر در این استان مطرح می‌کنیم افزود: بسیج به‌عنوان یک نیروی کارآمد و جز بدنه جامعه را باید تقویت کنیم و به‌جایی برسیم که مهاجرت معکوس عشایر به‌وجود آید.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری نسخه شفابخش برای برون‌رفت از تحریم‌های ظالمانه را اقتصاد مقاومتی می‌دانند تصریح کرد: زندگی عشایر عین اقتصاد مقاومتی است و جامعه عشایری و روستایی ما در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

تلاش برای مهاجرت معکوس عشایر 

محمدی در ادامه گفت: ستاد تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید بیشترین توجه را به این افراد داشته باشد و اولویت ما در تحقق این نوع از اقتصاد، تقویت عشایر و روستائیان است.

 

وی در ادامه بابیان اینکه برای استمرار انقلاب و پاسداری از آن و تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) باید حضور وحدت‌بخش مردمی و تمسک به قرآن و اسلام و رهبری حفظ شود افزود: باید در این راه ثابت‌قدم باشیم تا انقلاب را به سرمنزل مقصود خود برسانیم.

 تلاش برای مهاجرت معکوس عشایر

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: حکومت ما به‌عنوان مردم‌سالاری دینی که در جمهوری اسلامی تبلور پیداکرده آرزوی پیامبران و ائمه و معصومان بوده است.

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
هی خرزو سی کوله دوگوشل چی کنن.روز و روز گوششل شو ... میابو.خخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴