پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
باحضور در آموزش و پرورش قائمیه
کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس از قائمیه بازدید و سرکشی کرد این دیدار در معیت کارشناس آموزش ابتدایی و رئیس و راهبران آموزشی اداره آموزش و پرورش قائمیه انجام شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش وپرورش قائمیه کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس از قائمیه بازدید و سرکشی  کرد

حبیب گشتاسبی کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه شورای معلمان یکی از آموزشگاه های این منطقه گفت: در این دوره سه ساله چشم انداز معاونت آموزش ابتدایی تهیه محتوا بود که خوشبختانه کار بسیار خوب و مفیدی صورت  گرفت که مورد استقبال مدیران و معلمان مناطق قرار گرفت.

بازدید کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از قائمیه

حبیب گشتاسبی گفت: با توجه به رنگین کمان نیروها در سال جاری و وجود نیروهای پیش دبستانی ،شرکتی و حق التدریس و پیمانی  وقراردادی باعث شد تا به آموزش نیروها فکر شود  که دراین زمینه مدرسان و مولفین کتب درسی به استان دعوت شده و عده ای از همکاران از مناطق مختلف ادارات  در این دوره میانی شرکت کرده اند که امیدواریم این تجربیات به معلمان و سایر مدارس  انتقال داده شود .

وی گفت:  از جمله برنامه های دیگر این اداره بحث گلستان خوانی است که الحمدلله مورد استقبال روسای ادارات مدیران و معلمان قرار گرفت  که امسال هم ورقی از این کتاب تهیه و دراختیار  مدارس  و دانش آموزان گذاشته شد ه که نتیجه آن را امروز می بینیم. ایجاد روحیه ای بانشاط و اعتماد به نفس  بالا، روخوانی و روانخوانی ادبیات از نتایج گلستان خوانی است که می تواند از ابتکارات معاونت اداره کل باشد وانتظار داریم شما آموزگاران همکاری کنید تا این طرح همچون سالهای گذشته در سطح منطقه ، استان و  کشور نمود پیدا کند .

بازدید کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از قائمیه

حبیب گشتاسبی در خصوص آزمون فصلی با کتاب گفت: در آزمون فصلی با کتاب است با تغییراتی که امسال در آن  انجام گرفت  استقبال خوبی از طرف همکاران دربرگزاری آن شد  و درصد خوبی از همکاران در این آزمون شرکت کردند .واز برنامه های دیگر  آزمون های عملکردی است  که در بازدیداز مدارس  می دیدیم که دانش آموزان از لحاظ تئوری خیلی خوب  بلدند اما در کاربرد مشکل داشتند که آزمون های عملکردی یکی از ابزار هایی بود که توانست کمک خوبی به این برنامه داشته باشد و انتظار داریم این آزمونها در کلاس کاربردی تر انجام شود.

بازدید کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از قائمیه

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه ضمن عرض تقدیر و تشکر محضر  کارشناس مسئول  آموزش  ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس  و ضمن ارائه طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی  خدمت این مسئول گفت: با توجه به تخصصی که در حوزه ابتدایی دارم همکاران در مدارس از تجربه خوبی برخوردارند و امیدوارم که از وجود آقای گشتاسبی و راهبران آموزشی که یک طرح بسیار خوبی است و به آموزش کمک زیادی می کند استفاده شود.

سید قاسم تقوی در این نشست گفت: من اعتقاد قلبی ، وباور دارم  که زیر بنای تعلیم و تربیت در کشور ،  آموزش ابتدایی است  وهر کشوری که توانسته در دوره ابتدایی برنامه ریزی کند موفقیت بیشتری  داشته است  چون فندانسیون بنا  در تعلیم و تربیت آموزش ابتدایی می باشد .

بازدید کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از قائمیه

سید قاسم تقوی خطاب به معلمان گفت:  رشد و توسعه هر کشوری منابع و نیروی انسانی آن کشور است و شما معلمان ابتدایی انسانهایی دلسوزو پرتلاش هستند و  دوره ای که در آن قرار دارید دوره  شادابی روح و روان است. ارزش این فرصت و زمان دوره ابتدایی را بدانید و سعی کنید  دانش آموزان را تشویق کنید . رقابت  ایجاد کنید. ذهن دانش آموز را پرسشگر و به فکر کردن وادارید... مسائل استنباطی را با دانش آموزان کار کنید . 

کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل از چندین آموزشگاه ، کلاس مدارس   دیدن و از برنامه های مدارس از جمله گلستان خوانی طرح ها و ابتکارات و طرهای جابر بن حیان و ...  بازدید نمود.

نویسنده: راه علی طاهری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
2
میگم می بقیه ی شهر ها ی کازرون اداره نداره که فقط مسیولین استانی از چنارشاهیجان بازدید میکنند؟؟؟
یا بقیه شهر ها هیچ مشکلی و کم کسری نداره!!!
ن خبری از بالاده هست ن خشت ن کنارتخته یا نودان...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸