پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
باحضور در مناطق محروم شهرستان
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کازرون از اجرای طرح ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد

 به گزارش دریافتی از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کازرون گفت: در این طرح دانشجویان بسیجی سال آخر رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با هماهنگی و همکاری این اداره، ضمن حضور در مناطق محروم در قالب اردوی جهادی از جمله مناطق محروم بخش کوهمره (کلانی-عبدوئی وکنده ای) نسبت به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به روستائیان و عشایر اقدام شد.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در کازرون+ عکس

دکتر میلاد کاظمیان افزود: در این طرح 5 روزه دامپزشکان در قالب گروههای چند نفره حضور یافته و خدمات دامپزشکی به روستائیان و عشایر ارائه شد، در این طرح 7 نفر از دانشجویان سال آخر دامپزشکی برای خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در کازرون+ عکس

وی در پایان اظهار داشت: در اجرای این طرح خدماتی از قبیل واکسیناسیون تزریقی نیوکاسل-آنفلونزای طیور-کلاس های آموزشی تب برفکی –سم پاشی وضدعفونی اماکن دامی به صورت رایگان ارائه شد.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در کازرون+ عکس

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
سلام

چنین برنامه هایی , بسیار جای تقدیر داره از برگذارکننده هاش.خدا بهشون سلامتی و توفیق بده.

19 سال پیش (که پس از فارغ التحصیلی , مشغول کار مثلا متناسب با رشته ام بودم) با شخصی ایرانی و تحصیل کرده از فرانسه (در رشته دامپزشکی) آشنا شدم. از کارم سوال کرد و اینکه آیا از کارم (متناسب با رشته تحصیلی ام و صد البته علاقه به این رشته) راضی هستم یا نه؟

و خود توضیح داد که در فرانسه , دانشجو را "ابتدا" (به مدت 6 ماه) به محیط متناسب با رشته تحصیلی اش میبرند تا چنانچه از این کار (عملا) خوشش نمی آید (به هر دلیل) , همین ابتدای تحصیل "تغییر رشته" دهد , نه پس از فارغ التحصیلی پشیمان شود.

برادر من , شما که زحمت کشیدید , هزینه کردید و این اردو را برگذار کردید. دانشجوهای تازه وارد را با محیط کار آینده شان آشنا کن , خدا خیرت دهاد. دانشجوی فارغ التحصیل دیگه باید "کارآموزی" کنه , چنین اردوهایی بکارش نمیاد!!! مگر اینکه همین 5 روز رو کارآموزی حساب کنی!!! البته , قسمتی که به روستاییها کمک کردند , ارزشمنده. ولی آشنا کردن دانشجویان جدید الورود با محیط کار آینده شان کار رو ارزشمندتر میکنه.

ممکنه بعضی ها گمون کنن که "حق !!!!" باهاشونه که بگند : ما غرب زده نیستیم که نیاز به الگو بردازی از "هیچیک" از کارهای غربی ها داشته باشییم!!! ما خودمون "عقل کل" یم !

خواهش میکنم لطفا کسی به خودش نگیره.

یا حق
یا علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳