پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
مسيرهاي گردشگري کازرون تعيين شد:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون از برگزاری جشنواره گردشگری گل نرگس در 20 بهمن ماه خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت یک روز با اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا معيني با بيان اينكه جشنواره گل نرگس كازرون در تقويم گردشگري زمستانه فارس ثبت شده است، افزود: نرگس زارهاي كازرون در مناطقي چون روستاهاي جره و بالاده قرار دارد و به يكي از جاذبه هاي گردشگري شهرستان در زمستان و ماه هاي آخر سال تبديل شده است.
به گفته وي، مطابق سنوات گذشته امسال نيز اين جشنواره در روستاي جره برگزار خواهد شد كه از برنامه هاي جنبي آن مي توان به برپايي نمايشگاه هاي تخصصي صنايع دستي و اجراي تور معرفي جاذبه هاي گردشگري شهرستان اشاره كرد.

جشنواره گردشگری گل نرگس کازرون ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود

معيني در ادامه گفت: نرگس زارهاي كازرون با مساحتي حدود 70 هكتار، يكي از زيباترين و بزرگترين دشت هاي نرگس در كشور است و هم اينك به جاذبه گردشگري منطقه تبديل شده است
.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان كازرون در ادامه اين گفت وگو به تعيين مسيرهاي گردشگري در شهرستان اشاره كرد و افزود: دو مسير گردشگري براي رسيدن به نرگس زارهاي كازرون، طراحي و تعيين شده است.
به گفته معيني، از محور بوشهر به طرف نرگس زارهاي جره، جاذبه هاي تاريخي و طبيعي متعددي وجود دارد كه مي توان به كاروانسراي كنارتخته و كمارج همچنين مجموعه تاريخي طبيعي بيشاپور و بازار تاريخي كازرون و چهارطاقي بالاده اشاره كرد
وي افزود: در مسير گردشگري ابوالحيات نيز مجموعه طبيعي تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان، بازار تاريخي كازرون، چهارطاقي بالاده و سپس نرگس زارها وجود دارد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
آفرین .
ولی فکر میکنم جناب معینی هم زیادی داره دلسوزی میکنه واسه شهرستان.همین روزاست که ایشون هم تعویض بشه...
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
بلاخره بیستم و یا بیست و یکم؟
پhttp://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16375/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%DA%AF%D9%84-%D9%86%D8%B1%DA%AF%D8%B3-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-21-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹