پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به منظور بررسی مشکلات دهستان دشت برم
جلسه بررسی مشکلات دهستان دشت برم از توابع بخش کوهمره نودان در روز یکشنبه سوم بهمن با حضور فرماندار شهرستان کازرون و بخشدار کوهمره نودان و با شرکت شوراها ، دهیاران ، معتمدین محلی در فرمانداری کازرون برگزار شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما از بخش کوهمره نودان ، در ابتدای این جلسه یحیی حقیقی بخشدار کوهمره بابت تشکیل جلسه  از فرماندار محترم تشکر کرد و به خدماتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در سطح منطقه دشت برم در حوزه‌های مختلف آب.برق.جاده.بهداشت و گازرسانی و...صورت گرفته است اشاره و یادآور شد : علیرغم همه خدمات انجام شده هنوز مشکلات و کمبودهایی در این دهستان وجود دارد که از فرماندار شهرستان کازرون تقاضا داریم که در حل این مشکلات ما را یاری نمایند.

جلسه بررسی مشکلات دهستان دشت برم برگزار شد + عکس

درادامه جلسه پس از طرح مشکلات توسط آقایان خورشیدی.شکرایی.جعفری .صالحی وکلانی پور در حوزه های مختلف از قبیل بهداشت ودرمان.منابع طبیعی.محیط زیست.اقتصاد مقاومتی ،فرماندار شهرستان کازرون ضمن خوشامد گویی به اهالی محترم به مطالبی در خصوص ضرورت جلوگیری از تضییع حقوق زارعین و کشاورزان تأکید نموده و قول مساعدت و همکاری با مردم را دادند

جلسه بررسی مشکلات دهستان دشت برم برگزار شد + عکس

علوی فرماندار شهرستان کازرون ضمن برشمردن خدمات دولت در مناطق کمتر توسعه یافته به بحث تخصیص اعتبار عمرانی در حوزه راههای روستایی اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از محل این اعتبارات درخصوص راه ارتباطی روستای عبدویی به کلانی و همچنین  آسفالت جاده آنتنی روستاهای دردانه.پرک.وارک و دشت برم به مردم محروم این منطقه خدماتی داشته باشیم.

جلسه بررسی مشکلات دهستان دشت برم برگزار شد + عکس

انتهای پیام/

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳