پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
استاندار فارس در سفر به کازرون تاکید کرد:
استاندار فارس امروز پنجشنبه 30 دی ماه، در ادامه سفرهای شهرستانی خود وارد به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و نیز دیدار با فعالان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی وارد کازرون شد

به گزارش کازرون نما، سید محمدعلی افشانی استاندار فارس به همراه مدیران کل ستادی و هیئت همراه، در بدو ورود به کازرون، پس از آنکه از سوی حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون، سیدکمال علوی فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولین مورد استقبال قرار گرفت، با حضور در گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.


استاندار فارس در ادامه و در نخستین برنامه کاری خود، از بخش های مختلف کارگاه ساخت جاده تنگ ابوالحیات – دشت ارژن به عنوان قطعه ای از محور مواصلاتی شیراز- اهواز بازدید و بر شتاب بخشی به عملیات احداث این جاده تاکید کرد.

سیدمحمد علی افشانی در حاشیه بازدید از 2 قطعه تعریف شده از کارگاه احداث این محور مواصلاتی به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود مشکلات اعتباری فراروی دولت، با تلاش های صورت گرفته اعتبار ساخت این طرح تامین شده است و هیچ مشکلی از نظر اعتباری متوجه این طرح نیست.

استاندار فارس گفت: پیش از این گفته بودم که این طرح تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد اما به طور قطع، تلاش می شود که زودتر از این زمان، طرح به بهره برداری برسد و مردم از مزایای تردد در این مسیر ارتباطی بهره مند شوند.

محور تنگ ابوالحیات - دشت ارژن به طول 22 کیلومتر به عنوان بخشی از محور مواصلاتی شیراز- اهواز در 2 قطعه در حال اجرا است و احداث 2 تونل بخشی از فرایند ساخت این جاده است.

استاندار فارس در این بازدید با حضور در بخش های مختلف کارگاه ساخت این جاده از نزدیک روند اجرای این طرح را بررسی کرد و دستورهای لازم برای شتاب بخشی به اجرای این طرح را صادر کرد.

افشانی استاندار فارس، همچنین از عملیات اجرایی پروژه سدنرگسی در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون بازدید کرد.


حضور در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون، دیدار با فعالان اقتصادی و نیز دیدار با فعالان اجتماعی و سیاسی این شهرستان، از دیگر برنامه های استاندار در این سفر بود که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام می گردد


نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸