پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
مدیر کمیته امداد امام خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون از افتتاح صندوق قرض الحسنه ولایت به منظور اعطای وام قرض الحسنه برای حل مشکلات ضروری به خانواده های نیازمند تحت پوشش این کمیته خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی گفت: صندوق قرض الحسنه ولایت به منظور اعطای وام قرض الحسنه درجهت گره گشایی از مشکلات خانواده های ایتام و نیازمندان ذر زمینه های خرید، تعمیر و ودیعه مسکن، تامین جهیزیه عروس و دامادهای ایتام و بی بضاعت، پرداخت هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج و نیازمند، کمک به هزینه های تحصیلی و شهریه دانشجویان و دانش آموزان و پرداخت بدهی بدهکاران و... در کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح گردید.

صندوق قرض الحسنه ولایت در کازرون افتتاح شد

وی افزود: هم اکنون ظرفیت و توان این صندوق جهت پرداخت وام به صورت ماهیانه 3 میلیارد ریال می باشد که در صورت تقویت و افزایش سرمایه آن، توان پرداخت وام به محرومین چند برابر خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: از همه خیرین و نیک اندیشان دعوت می شود تا با مراجعه به کمیته امداد و افتتاح حساب، در این صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری نمایند؛ تا بتوان اقشار بیشتری از نیازمندان را تحت پوشش تسهیلات قرض الحسنه قرارداد و باقیات و صالحات برای آخرت خود توشه سفر نمایند.

گفتني است: کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، هم اکنون تعداد 7500 خانوار به تعداد 20925 نفر تحت حمايت خود دارد، و تا نه ماهه سال جاری، تعداد 714  فقره وام کارگشایی به ارزش 11 میلیارد و 213 میلیون ریال به مددجویان پرداخت کرده است.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲