پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
در پي ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:
آیت الله بزرگ بنیادی از علمای حوزه علمیه کازرون و امام جمعه سابق این شهر، در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، متن پیام تسلیت آیت الله بزرگ بنیادی که به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر گردیده به شرح زیر می باشد:

پيام تسليت آيت الله بنيادي به مناسبت رحلت آیت الله رفسنجانی

 

بسمه تعالي

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص):

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
«وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند

رحلت عالم مجاهد و روحاني وارسته، مفسر بزرگ قرآن و عاشق و دلباخته اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، بزرگ مرد عرصه سياست و اخلاق، شاگرد مكتب امام و يار صادق ايشان و دوست ديرين و همراه و پشتيبان هميشگي رهبر انقلاب و دلسوز مردم و كشور، حضرت آيت الله حاج شيخ علي اكبر هاشمي رفسنجاني (ره) را به محضر باعظمت امام عصر ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبري، مراجع معظم تقليد، علماي اعلام، حوزه هاي علميه و مردم شريف ايران و به خصوص علاقه مندان اين مبارز نستوه دوران، تسليت و تعزيت عرض مينمايم...
ايشان علاوه بر نقش آفريني و تلاش هاي مستمر، در به ثمر رسيدن انقلاب شكوهمند اسلامي، در بعد از انقلاب، هميشه در سنگرهاي حساس و مهم، به انجام وظيفه پرداخت. آثار و بركاتِ خدمات ارزنده و كم نظير ايشان، بر همگان روشن مي باشد... صبر و بردباري ايشان در برابر ناملايمتي ها و كم لطفي ها، مخصوصا در سال هاي اخير، نشان از وارستگي و بزرگي اين مردِ عرصه علم و عمل داشت.

از خداي تبارك و تعالي براي آن عزيز سفر كرده علو درجات و براي خانواده محترم ايشان و ساير دوستداران آن مرحوم صبر و اجر مسئلت نموده و سلامتي و نصرت روز افزون مقام معظم رهبري و مردم شريف ايران را خواستارم.
والسلام عليكم

بزرگ بنيادي كازروني 

1395/10/20
نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳