پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
مدیرکل راه و شهرسازی فارس:
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه احداث باند دوم محور دشت ارژن تنگ ابوالحیات در دو قطعه در دست اجرا است و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جریان بازدید از روند احداث باند دوم محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود: این پروژه در دو قطعه در دست اجرا است قطعه ۱ به طول ۹ کیلومتر و قطعه ۲ به طول ۱۱ کیلومتر و هر دو قطعه فعال است.

وی در خصوص وضعیت فنی این پروژه تصریح کرد: عملیات خاکی فعال و عملیات ابنیه فنی و پل‌سازی کمی کند است که برای تسریع در پروژه تأکید و دستوراتی صادر شد.

تکاور بیان کرد: یک دستگاه تونل در قطعه یک به طول ۴۰۰ متر در این پروژه وجود دارد که ۲۰۰ متر آن حفاری شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص پیشرفت فیزیکی قطعه بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود: این قطعه توسط موسسه فجر در دست اجرا است و ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه ۲، ۴۳ درصد است و توسط شرکت راه و ساختمان جونک در دست اجرا است.

در ادامه این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس به همراه مهندس غلامی مدیر حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در استان فارس و مهندس زاهدی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی فارس از پروژه بزرگراه قائمیه – نورآباد نیز بازدید کردند و از نزدیک مشکلات پروژه را بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه صادر شد.

شایان ذکر است که محور قائمیه – نورآباد یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است و از نقاط پرتصادف استان است و نیاز به اقدامات گسترده‌ای در جهت اتمام پروژه است.

 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
خواهشمندیم نسبت به تکمیل چهار خطه شدن کمارج کنارتخته نیز اقدام مناسب صورت پذیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹