پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
امام جمعه خشت :
یکی از مشکلات مهم مطرح شده موضوع سد چرام بخش های خشت و کنارتخته می باشد که علی رغم تصویب و انجام طرح مطالعاتی لازم ,از سال 92 اجرایی نشده است

به گزارش محمود نوذری خبرنگار کازرون نما از خشت ، حجت الاسلام محمد تقی عباسی در خطبه های این هفته نماز جمعه خشت با تسلیت رحلت آیت اله هاشمی  رفسنجانی گفت : طبق وعده خداوند هر کس قدم خیر و کار خوبی انجام دهد نتیجه اش را در جهان آخرت خواهد دید  بر همین اساس این مجاهد انقلابی و یار دیرین امام و رهبری از اجر وعده داده شده خداوند بهرمنده خواهدشد .

ساخت سد مخزنی  چرام در دستور کار استاندار فارس است

وی با اشاره به دیدار چند مدت پیش مسولان بخش خشت با استاندار فارس افزود :در این دیدار بسیاری از مشکلات این بخش خدمت استاندار فارس  مطرح گردید که با پیگیریهای ایشان بعضی از این مشکلات در آستانه ی حل شدن است .

امام جمعه خشت با تشکر از استاندار فارس که در زمینه  حل مشکلات این بخش قول همکاری را داده است  گفت : یکی از مشکلات مهم مطرح شده موضوع سد چرام  بخش های  خشت و کنارتخته می باشد که علی رغم تصویب و انجام طرح مطالعاتی لازم ,از سال 92 اجرایی نشده است

ساخت سد مخزنی  چرام در دستور کار استاندار فارس است

عباسی به نقل از استاندار فارس افزود : ایشان در جریان جزییات سد مخزنی بخش خشت و کنارتخته نبوده و قول  پیگیری این موضوع توسط وی به مسئولان بخش خشت داده شده است.

امام جمعه خشت تصریح کرد :با توجه به بحث خشکسالی و استثنا بودن بخش خشت به لحاظ قدمت , سابقه ی تاریخی و انقلابی و کشاورزی بودن منطقه بهترین  هدیه (ساخت سد ) توسط استاندار فارس به مردم داده شود .

حجت الاسلام عباسی با اشاره به 26 دیماه سالروز فرار محمدرضا پهلوی از ایران ,این جریان را اولین نشانه ی ظاهری پیروزی انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و گفت :طبق وعده خداوند هر ملتی مقاوم باشد و در برابر ظلم ایستادگی کند پیروز خواهد شد چنانچه درطول این 38 سال  از انقلاب اسلامی ایران شاهد هستیم که  چگونه هدف و شعار لااله  الالله  و محمد رسول الله و مرگ بر جنایتکار  که از اثرات این انقلاب است  تمامی کشورها را در نوردیده است.

 

نویسنده: محمود نوذری
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲