پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
امام جمعه قائمیه مطرح کرد
امام جمعه قائمیه گفت: مهمترین درس مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اتحاد و وحدت بود.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه، حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این  شهر با اشاره به ارتحال یار دیرین امام، انقلاب و رهبری اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از شخصیت‌های کم‌نظیری بود که با صبوری و صلابت و هوش و ذکاوت در مقاطع مختلف عمر شریفشان منشأ خیر و توفیق‌های زیادی برای انقلاب، جامعه و نظام بودند.

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی وحدت و انسجام ملی را اساسی‌ترین مؤلفه عزت و اقتدار ملت ایران می‌دانست، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های یار سفر کرده انقلاب مسئله وحدت بود.

انصاری با اشاره به اینکه درس اتحاد و وحدت مهم‌ترین درس ارتحال مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی است، افزود: دشمنان خیلی سعی کردند وی را از انقلاب و رهبری جدا کند اما این خیال خام تعبیر نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن در دشمنی با ملت ایران متحد و یکدست و یک‌صدا هستند و نکند جناح‌های سیاسی ما به جای اینکه با هم متحد باشند و بر دشمن یورش ببرند در درون با هم نزاع کنند.

خطیب جمعه قائمیه با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند محترم هستند و باعث نشاط جامعه می‌شوند، افزود: این جناح‌ها باید رقابت سالم انجام بدهند و علیه دشمن با هم متحد شوند.

خطیب جمعه قائمیه در ادامه با بیان اینکه مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی در روز تشیع جنازه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به حق یکی دیگر از کم‌نظیرترین مراسم بدرقه را خلق کردند افزود: با به رخ کشیدن این حضور به جهانیان بار دیگر دشمن لب به اعتراف گشود و گفتند مردم ایران غیر قابل پیش‌بینی ظاهر شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مودت و ارادت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب بر کسی پوشیده نبود و در پیام تسلیت رهبر فرزانه انقلاب این مودت و دوستی بیان شده است.

انصاری با اشاره به روحیه جهادی و ضد استکباری مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خاطرنشان کرد: وی همواره در مقابل جبهه استکبار به ویژه شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی عکس‌العمل صریح و قاطع نشان می‌داد.

انصاری در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به خشک‌سالی و کم‌آبی استفاده صحیح و مدیریت مصرف آب را وظیفه همگان دانست و گفت: با توجه به درخواست مکرر مؤمنین روز دوشنبه عصر ساعت 15 در جوار امام‌زاده سید محمد (ع) الیاس‌آباد نماز باران برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
حاج آغا انصاری منشأخدمات بودن هاشمی!!!؟؟؟ قل الحق و إن کان مُرّاً........یمیلون بکل ریحٍ نباشیم....ممنون از کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳