پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. (امام ره)

با سلام خدمت مردم شریف ایران

تشییع جنازه نفر دوم انقلاب و جمهوری اسلامی حامل پیام های زیادی بود و هر کس می تواند از نگاهی به آن برداشتی خاص داشته باشد.

من نیز نگاهی دارم و آن اینکه او همیشه معتدل بود و اعتدال را سر لوحه خویش داشت و بدان عمل می کرد و امروز نیز در تشییع جنازه اش همه حضور داشتند و به پاس خدماتش ادای دین کردند.

امروز حتی مخالفینش حضور داشتند و هر چه خواستند گفتند و تنور تفرقه را گرم نگه داشتند اما اگر چه او نبود، ولی حضور مردم پاسخ آن ها را داد.

جالب است کسانی که تا هفته های گذشته از بدگویی او ابایی نداشتند، با هجوم به تابوت و سبقت در پیام دادن، خود را از دوستان او قلمداد کردند تا از این نمد کلاهی برای آینده خویش بسازند (اگر این کارها به خاطر اشتباهاتی است که در حق او انجام دادند، به جاست) یعنی او شخصیت بی نظیر و کم نظیر در انقلاب و جمهوری اسلامی بود که چه دوست و چه دشمن می خواهد با نزدیک شدن به او تاریخ خوبی برای خویش دست و پا کند. لحظه ای به همه پیام ها دقت کنید. لب کلام این است که او  یاور امام امت بود و کسی نزدیکتر از او نبود. اما نمی دانم آنانی که امروز اینگونه او را توصیف می کنند چند وقت پیش این علم را نداشتند؟

بحث دوم رفتاری بود که صدا وسیما از خویش نشان داد و دیدیم که چگونه از راه و روش مردم دوری می کند. حضور مردم در تشییع جنازه اش نشان داد او چقدر در قلب مردم جا دارد. کاش حداقل صدا وسیما در پخش مراسم نشان می داد که او مربوط به نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و هنوز مردم به این دو وفادارند.

البته ممکن است در آینده عده ای چنان از او خاطرات تعریف کنند که گویی سالیان دراز است در کنار او و همراه او زندگی کرده اند و ندانند که تاریخ مکتوب و شفاهی که از خودشان به جای گذاشته اند چگونه حذف کنند؟!

اما نمایش یک نمایش وحدت گونه بود. بیایید نگذاریم این وحدت با حرکت کسانی که امام (ره) از آن ها خون دل داشت خدشه دار شود.

حسین پیروان

نویسنده: حسین پیروان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
نفردوم جمهوری اسلامی!!!!؟؟؟؟ پس رییس جمهور الان چکاره هستند؟؟؟ اگر هم زمام امام راحل منظورتون هست که باز هم مقام معظم رهبری رییس جمهور بودن از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸
شهروند
|
United States
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
بلاشک ایت الله هاشمی رفسنجانی هم دردوران امام وهم بعدازایشان نفر دوم جمهوری اسلامی بود.وایت الله هاشمی ازبنیانگزاران جمهوری اسلامی بود.
تاریخ گواه است که ایشان همواره نقش دوم رادرجمهوری اسلامی داشته است .هاشمی مرد سیاست مرد فقاهت مرد عملگرایی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
فقاهت!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله خاطره نوشتن و خاطره گفتن از استخر فرح پهلوی( عمارت کوشک) سواحل مدیترانه طرابلس،،، مورد تأیید است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳