پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
در آیینی صورت گرفت
در آیینی با شکوه مجلس تکریم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در قائمیه برگزار گردید.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، امام جمعه کازرون در آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور فرماندار کازرون امام جمعه قائمیه بخشدار و مسئولان و جمعی از اقشار مختلف مردم در مسجد بازار برگزار شد به تشریح ابعاد شخصیتی و سابقه مبارزاتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و در سخنانی اظهار داشت: وی به معنای حقیقی عالم بود و با ورود وی به عرصه مدیریت جامعه باعث تحت شعاع قرار گرفتن ابعاد علمی و فقهی ایشان شد.

امام جمعه کازرون با اشاره به کتاب تفسیر راهنمای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: این کتاب بسیار کاربردی، امروزی و به معنای حقیقی مختصر و مفید است.



وی در ادامه تصریح کرد : این کتاب متاسفانه در جامعه به خوبی معرفی نشده و تحت شعاع ابعاد سیاسی و اجتماعی آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است که امیدواریم از این به بعد بیشتر معرفی و در محافل علمی دانشگاهی و حوزوی از آن استفاده شود.

خرسند با بیان اینکه استباط آیت الله هاشمی رفسنجانی به واسطه نبوغ و استعدادشان دارای استباط بسیار پویا و فکر خلاق و نوآوردر مسایل مختلف بخصوص سیاست بود خاطرنشان کرد: تاثیر گزاری خطبه ها و تحلیل های وی در موضوعات جهانی بسیار مهم و در روز های حساس مثل روز های قدس را به مدت 20 سال بی وقفه آیت الله هاشمی رفسنجانی می خواندند.

وی با اشاره به صراحت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در عرصه سیاست و مبارزه با جریانات انحرافی و گروهک ها این صراحت لهجه را داشت ولی بسیار ولایت مدار بود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در جاهایی که خود نظری متفاوت با رهبری داشت اما فصل الخطاب را امام و رهبری قرار می دادند.

وی بابیان اینکه در جامعه اسلامی همه نظر و عقیده خود را بیان میکنند افزود: اگر رهبری و ولی مسلمین بنا به مصلحت یک سیاستی را ابلاغ کرد با ید همان دنبال شود که آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز همین مطلب را عنوان میکرد.

خرسند با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به معنای تمام فراجناحی بود وتصریح کرد: هیج جناحی نباید آیت الله هاشمی رفسنجانی را به نفع خود مصادره کند و هر دو جناح سیاسی کم لطفی هایی به ایشان کردند.

حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه با تسیلت رحلت یار دیرین امام و رهبری گفت: بزرگ مردی از میان ما رفت که بیش از نیم قرن مجاهدانه به نظام و انقلاب خدمت کرد.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
1
0
روحش شاد، با عزت رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
1
تادیروز که همین حاج آقا....... و حاج آقا... به آن مرحوم حمله میکردند و آن مرحوم را فتنه گر میخوانند....یا للعجب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
انقلاب هنوز چهل ساله نشده است چطور امام جماعت قائمیه گفته هاشمی بیش از نیم قرن با انقلاب خدمت مجاهدانه کرده!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸