پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
رییس دادگاه عمومی بخش چنارشاهیجان:
رییس دادگاه عمومی بخش چنارشاهیجان: در بازرسی‌های صورت گرفته از عملکرد شوراهای حل اختلاف ‌ها، بخش چنارشاهیجان به عنوان دومین حوزه از حیث سازش و عملکرد شناخته شده است.

 به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، دکتر تورج دالکی رییس دادگاه عمومی بخش چنارشاهیجان با اشاره به عملکرد شوراهای حل اختلاف و آیه شریف " إنّمَا المُؤمِنونَ إخْوةٌ فَأصْلِحُوا بَیْن أخَوَیکُم " اظهار داشت: شورای حل اختلاف با استفاده از ابزار انسانی برای افزایش صلح و سازش است که این روش موجب کاهش بار مراجعه مردم به دادگستری‌ها خواهد شد.

وی اقامه عدل در جامعه را نجات انسان‌ها، ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان دانست و افزود: بی‌شک گسترش عدالت در جامعه مایه خیر و برکت بوده و احکام عادلانه و صلح و سازش و رای قضات شورای حل اختلاف متعهد و با ایمان به کسب بیشتر رضایتمندی عمومی نسبت به دستگاه قضایی می‌شود.

دالکی در پایان با تبریک کسب رتبه دوم سازش و عملکرد شورای حل اختلاف بخش چنارشاهیجان را به اعضا ،کارکنان آن و مردم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: گره‌‌گشایی از امور مسلمانان از جمله نعمت‌های ارزنده خداوند است و اصلاح امور مردم باید در رأس همه اقدامات و امور قرار گیرد.

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷