پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
با موضوع آسیب های اجتماعی و بیسوادی
جلسه ماهانه شورای آموزش و پرورش قائمیه با حضور اعضاء با موضوع آسیب های اجتماعی و بیسوادی در اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش وپرورش قائمیه جلسه ماهانه شورای آموزش و پرورش قائمیه با حضور اعضاء با موضوع آسیب های اجتماعی  و بیسوادی در اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ابتدا رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر جلسه گزار شی از عملکرد فعالیت های انجام گرفته دو موضوع آسیب های اجتماعی و  نهضت سواد آموزی گزارشی را به اعضای جلسه ارائه کرد و بیان داشت که همایش های متفاوتی با خانواده ها و دانش آموزان و مدیران مدارس با دکتر دالکی رئیس دادگستری بخش ، مشاوران و روانشناسان برگزار شده و مناطق با توجه به آسیب ها ،شناسایی شده و همایش هایی با موضوعات خاص همان منطقه برگزار گردیده است .

جلسه شورای آموزش و پرورش قائمیه برگزار شد + عکس

تقوی افزود : همچنین دهیاران و شوراهای روستا و مراکز بهداشت و درمان می توانند در شناسایی و جذب بیسوادان به آموزش و پرورش کمک کنند و مهمترین کار در این حوزه جذب و نگهداشت بی سوادان و توجه به کیفیت کلاس ها  می باشد همچنین می توان همایشهایی با موضوع آسیب های اجتماعی با همکاری تمامی ادارات و با محوریت آموزش و پرورش  درر منطقه برگزار گردد .

جلسه شورای آموزش و پرورش قائمیه برگزار شد + عکس

حجه الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه شهر قائمیه در این نشست بر ثبت نام و جذب و نگهداری بی سوادان ومشاهده اثرات سواد دارشدن بی سوادان تاکید داشت.

همچنین بیان داشتند که راه مبارزه با آسیبها آموزش است که باید از ظرفیت روحانیون و طلاب درمدارس و خانواده ها  بیشتر استفاده شود چرا که تمام آسیب ها به یک نقطه برمی گردد و آن ضعف تقوا  است. 

معصومی رئیس جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش و پرورش در این نشست گفت: آسیب های اجتماعی از نقطه اول باید شناسایی شوند تا بتوان آموزش لازم برای پیشگیری از آن داده شود باید پیشگیری شود تا به درمان نیازی نباشد باید تابلوها و بنرهایی را با موضوع  آسیب ها در سطح شهر زده شود تا مردم از این  جملات استفاده کنند .

جلسه شورای آموزش و پرورش قائمیه برگزار شد + عکس

وی افزود : آسیب ها باید اولویت بندی و شناسایی شوند و نقشه جامعی از آسیب ها و نقاط در معرض خطر شناسایی و افراد و  دانش آموزان پرخطر به مشاوره و روانشناس ارجاع داد ه شوند . همه ادارات از آسیب های موجود در جامعه  اطلاع دارندو هر روز هم یک آسیب جدید به جامعه تزریق می شود  که با همفکری و همکاری و همدلی  تمامی ادارات باید به  مبارزه و آگاهی و پیشگیری از آسیب ها اقدام  کرد .

جلسه شورای آموزش و پرورش قائمیه برگزار شد + عکس

در این نشست اعضاء پس از اظهار و نظر و بحث و بررسی مصوباتی را در خصوص دو موضوع آسیب های اجتماعی و بیسوادی داشتند . 

انتهای پیام/

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳