پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
باحضور مسئولین مربوطه
با پیگیری و هماهنگی بعمل آمده توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر نودان و بخشدار کوهمره نودان ، جلسه ای در روز شنبه مورخ 11 دی ماه ساعت 12:30 پیرامون رفع مشکل صدور سند منازل شهر نودان در فرمانداری کازرون برگزار شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما ، با پیگیری و هماهنگی بعمل آمده توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر نودان و بخشدار کوهمره نودان ، جلسه ای در روز شنبه مورخ 11 دی ماه ساعت 12:30 پیرامون رفع مشکل صدور سند منازل شهر نودان که در اراضی ملی واقع شده با حضور فرماندار شهرستان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ، بخشدار کوهمره نودان ، شهردار ، کلیه اعضای شورای اسلامی شهر نودان ، ریاست اداره ثبت و اسناد شهرستان ، ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ، ریاست اداره بنیاد مسکن شهرستان ، ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل شد . 

حقیقی بخشدار کوهمره نودان پیرامون مشکلات صدور سند املاک مسکونی که در اراضی ملی وجود دارد و جلسات و پیگیریهای صورت گرفته مطالبی بیان و خواستار رفع موانع صدور سند شهر نودان شدند .

رییس شورای اسلامی شهر و شهردار نودان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و صورتجلسات قبلی بیان کرده و اظهار داشتند : متقاضیان صدور سند سالیان متمادی است که ملک در تصرفشان است و در نقشه طرح هادی شهر برای این اراضی کاربری مسکونی لحاظ شده است لذا انتظار داریم تلاش و پیگیری مضاعفی برای رفع موانع قانونی و تغییر و تحول توسط اداره منابع طبیعی صورت گیرد .

جلسه رفع مشکل صدور سند منازل شهر نودان برگزار گردید.

روسای ادارات مذکور در جلسه هر کدام پیرامون حوزه اختیارات خود توضیحاتی بیان کردند .

علوی فرماندار شهرستان اظهار داشتند : شهروندانی که سالها در ساختمان مسکونی خود زندگی می کنند و در نقشه طرح هادی یا جامع شهر ، کاربری مسکونی مصوب با امضاء مدیران کل استان دارند دلیلی وجود ندارد موانعی برای صدور سند بوجود بیاید .

در این جلسه مصوب گردید بنیاد مسکن شهرستان لیست و نقشه اراضی ملی که قبلا تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری داده مجددا  پیگیری نماید و اطلاعات لازم از این اراضی در اختیار اداره منابع طبیعی قرار دهد زیرا طبق ماده 10 در شهرها با طرح جامع تغییر تحول از اداره منابع طبیعی به راه و شهرسازی است و در این صورت هزینه بیشتری برای متقاضیان صدور سند در بر دارد .

مقرر شد فرماندار شهرستان با مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی رایزنی کرده و در صورت عدم مشکل قانونی ، تغییر و تحول به بنیاد مسکن صورت گیرد تا از طرفی هم سرعت کار بیشتر گردد و هم هزینه ها برای متقاضیان صدور سند کمتر گردد و تا رفع موانع قانونی ، پیگیری لازم به ریاست فرماندار صورت گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳