پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت
در آیینی باشکوه همایش بزرگ 9 دی با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید تقوی‌نژاد حوزه مقاومت بسیج امام سجاد‌(ع) قائمیه برگزار شد.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس بعدازظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز 9 دی اظهار کرد: 9 دی روز میثاق امت با رهبری و نماد یکپارچگی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام ایرج محرابی با بیان اینکه در تاریخ دو جریان شرق و غرب وجود داشت که بر جهان مسلط و مشغول استثمارگری بودند، افزود: مردم ایران به‌ واسطه بصیرتی که داشتند و با رهبری امام‌(ره) جریانی با جهان‌بینی توحیدی و گفتمانی جدید را به جهانیان عرضه کردند.

این مسؤول با اشاره به شعار هیهات من‌الذله خاطرنشان کرد: اگر امروز شجاعانه می‌توانیم در برابر ابرقدرت‌ها بایستیم به خاطر تمسک ما به امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اقرار سیاستمداران و دانشمندان غربی به شجاعت و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب گفت: خلق حماسه 9 دی چیزی جز ارادت به رهبری نبود.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه در روز 9 دی دشمنان دست در دست یکدیگر دادند که انقلاب را تضعیف کنند اما مردم در تبعیت از رهبری حضور پیدا کردند، گفت: کسانی که عشق به‌ نظام و رهبری دارند باید عشق خود را در خدمت به مردم نشان دهند و گره از کار آنان باز کنند.

محرابی تصریح کرد: هر کسی بخواهد 9 دی را به یک جریان و گروهی خاص گره بزند ظلمی مضاعف را به این حماسه بزرگ و ماندگار کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در خلق این حماسه تمام مردم، جریان‌ها و گروه‌ها بودند، اظهار کرد: تمام جریان‌ها و نگاه‌های سیاسی آمدند و زیر چتر رهبری در مقابل دشمن ایستادند.

محرابی راز و رمز موفقیت امروز ایران اسلامی را همدلی و با یکدیگر بودن عنوان کرد و گفت: اگر کسی بر طبل جناحی و سیاسی اختلاف بزند شک نکنید کمک به فتنه و فتنه‌گری در جامعه می‌کند و امروز نیاز به همدلی داریم.

در ادامه حجت‌الاسلام حسین انصاری امام‌ جمعه بخش چنارشاهیجان نیز گفت: 9 دی تمام جریان‌ها و گروه‌ها همراه مردم با عشق به ولایت نقشه دشمنان را خنثی و بار دیگر ارادت خود را به کشور، نظام، مملکت و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹