پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
امام جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: به مانند رزمایش نظامی که اهداف خاصی را دنبال می کند حماسه 9 دی رزمایشی ملی و مردمی بود که قدرت ملت را به رخ کشید.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این و حامیان آنها بیزاریم به این علت است که آنها قانون را به عنوان میثاق قوام بخش ملی زیر پا گذاشتند و حامیان داخلی و خارجی آنها نقشه کشیدند و حمایت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: اینها با زیر پا گذاشتن قانون به منافع ملی کشور ضربه زدند و مدتها طول کشید تا این خسارت جبران شود.

خطیب نماز جمعه قائمیه خاطرنشان کرد: 9 دی را برای همیشه به عنوان یک رزمایش بزرگ ملی و مردمی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی دانسته و این روز را  مدد الهی و یوم‌الله در حق ملت ایران می‌شماریم.

انصاری با بیان اینکه استان فارس متاسفانه در طول چهار سال متوالی بیشترین آمار تصادفات را داشته گفت: شهرستان کازرون در استان رتبه دوم تلفات جاده‌ای را دارد و گاه تعداد جان باختگان تصادف از شهدای دفاع مقدس بیشتر است و در این جریان اگرچه استاندارد نبودن جاده و خودروها دخیل است اما عوامل انسانی و بی توجهی به قانون نقش اصلی را دارد.

وی تصریح کرد: همه ما موظف هستیم با این وسایل نقلیه ضعیف و جاده‌هایی که استاندارد نیستند احتیاط کرده و رانندگی را با فرهنگ اسلامی مدیریت کنیم و قانون‌مدار باشیم.

حجت‌الاسلام انصاری در ادامه با تشکر از حضور حجت‌الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه سابق شهر قائمیه و امام جمعه فعلی زاهد شهر گفت: وجود ایشان در طول چهار سال موجب خیر و برکت در این شهر بود.

وی همچنین از مسئولانی که در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی حضور یافتند و آن را بر کار و جلسات خود ترجیح دادند و اقشار مختلف مردم بخش چنارشاهیجان تقدیر کرد.

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷