پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
توسط انتشارات دانشگاه تهران:
کتاب "مدیریت توسعه ی منطقه ای با تأکید بر ایران"، سی و چهارمین اثر تالیفی دکتر کرامت اله زیاری، چهره علمی شهرستان کازرون و عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه تهران، و دکتر علیرضا محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی توسط انتشارات این دانشگاه منتشر شد.

به گزارش کازرون نما، کتاب "مدیریت توسعه ی منطقه ای با تأکید بر ایران"، بر لزوم، چرایی و چگونگی، باید و نبایدها و هنجار و ناهنجارهای قانونی و اجرایی طرح ها از مرحله ی آغاز تا انجام پرداخته و با نگاهی نقدگرایانه و دیدگاهی واقع بینانه، به مسائل کاربردی می پردازد تا فاصله ی حقیقی بین ماحصل عملکرد دستگاه های قانونی و اجرایی با آنچه که به عنوان نظریه در غالب طرح های توسعه ای بیان می گردد را به حداقل برساند. چنانچه چشم انداز مدیریتی به سوی استانداردها و حداقل ها بگراید، همواره کارایی و پاسخ دهی منابع کمتر از حد نیاز خواهد بود، اگر این دیدگاه به مواردی فوق استانداردها و حداکثری معطوف گردد، احتمال رسیدن به استاندارد و حد مطلوب را افزایش خواهد داد.

سی و چهارمین کتاب تالیفی چهره علمی کازرونی منتشر شد

این کتاب در 8 فصل تبیین گردیده که علاوه بر بیان مفاهیم کلیدی و نظریه های مدیریت و با گریزی به منتخبی از کشورهای جهان، چارچوب سیاسی و برنامه ریزی و ساختارشناسی مدیریت توسعه ای ایران را مورد بحث و تحلیل قرار داده و با متذکر شدن آسیب ها و معیارهای این مُهِم ، به اَهَمّ الگوها و قلمرو های پیشنهادی مطلوب اجماع نظر رسانیده تا در پایان به انتخاب و الگوی مدیریتی بر حکمرانی صحیح منطقه ای دست یابد.

گفتنی است: دکتر کرامت اله زیاری متولد روستای برج سوخته بیشاپور شهرستان کازرون است که فعالیت های بسیاری از جمله تالیف 34 جلد کتاب، بررسی و چاپ حدود 300 مقاله ی علمی و پژوهشی و  ISI و Index  بین المللی و همچنین انجام بیش از 40 طرح پژوهشی در رزومه علمی خود دارد.

نویسنده: سرویس فرهنگی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹