پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به دنبال تغییر در مدیریت ورزش کازرون:
به دنبال تغییر در مدیریت ورزش شهرستان کازرون، حامد محمدی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، با حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون دیدار کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این دیدار ابتدا محمدی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گفت: خوشحال هستم که باز در خدمت همشهریان خوبم جهت خدمت رسیده ام و اینجانب از جنس ورزش کازرون بوده و شناخت کاملی از ورزشکاران و هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و جامعه ورزش شهرستان داشته و معتقدم که با همت جامعه ورزش، می توانیم به حرکت قطار ورزش سرعت بیشتری ببخشیم و جهت رسیدن به این منظور، دست یاری به سوی همه پیشکسوتان و بزرگان ورزش دراز نموده و از مشاوره آن عزیزان استفاده خواهم نمود.

وی در ادامه صحبت های خود، خواهان رهنمودهای لازم از طرف امام جمعه محترم شهرستان شد.

دیدار محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان با امام جمعه کازرون

حجت الاسلام خرسند نیز ضمن خیرمقدم گویی به آقای محمدی بیان داشت: اینجانب از آقای محمدی شناخت داشته و خوشحالم که ایشان از بدنه ورزش شهرستان بوده و شناخت کاملی از ورزش دارند.

امام جمعه کازرون در ادامه مواردی از جمله توجه جدی به زیرساخت ها، مشورت از بزرگان، توجه به ورزش همگانی، استفاده از ظرفیت مسئولین و نماینده محترم شهرستان، تعامل با مسئولین، توجه به مسائل معنوی و توجه به عرف مردم، نظارت بر باشگاه ها و تقویت ورزش های اصلی شهرستان را عناوین مهم در ورزش دانست و خواهان توجه بیشتر به این حوزه ها شد و سپس در پایان برای آقای محمدی آرزوی موفقیت نمود. 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹