پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲
با اعزام کارشناسان به نودان صورت گرفت،
پیرو پیگیری شهرداری ، شورای اسلامی و بخشداری در خصوص مکان یابی و احداث سایت دفن زباله شهر نودان ، شهردار نودان در جلسه شورای بهداشتی شهرستان کازرون پیرامون وضعیت نامطلوب محل دفن زباله شهر نودان صحبت کردند و پیشنهاد اعزام کارگروهی متشکل از اداراتی که بایستی پاسخ استعلام مکان پیشنهادی بدهند ، دادند که بعنوان یک مصوبه در صورتجلسه درج گردید .

به گزارش اختصاصی کازرون نما ، پیرو این مصوبه ، واحد فنی شهرداری نودان دو نقطه پیشنهادی را با دو نقشه utm  به فرمانداری کازرون  ارسال کرد و به دستور فرماندار کازرون روز یکشنبه 5 دی کار گروه کارشناسی از ادارات ذیربط به شهر نودان اعزام شدند .

ابتدا جلسه ای در شهرداری نودان به ریاست بخشدار کوهمره نودان تشکیل شد .

خیاط شهردار نودان ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور کارگروه شهرستان و بخشدار کوهمره و اعضای شورای اسلامی شهر ، گزارشی از وضعیت محل دفن زباله نودان قبل ار تأسیس شهرداری تا کنون و پیگیریهای صورت گرفته بیان کردند .

شهردار نودان از کار گروه اعزامی تقاضا کرد با حفظ شاخصهای اصولی و قانونی با نظر مساعد نسبت به تأیید مکان پیشنهادی همکاری نمایند . 

یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان ضمن خیر مقدم به حاضرین و بیان مطالبی در خصوص ضرورت و اهمیت سایت اصولی دفن زباله و تأثیر آن بر محیط زیست و سلامت بشریت ، نسبت به همکاری کار گروه کارشناسی شهرستان در تأیید و تحقق احداث سایت دفن زباله شهر نودان تأکید کرد .


پس از صحبتهای کارشناسان و اعضای شورای اسلامی و حاضرین در جلسه ، بصورت جمعی از مکان پیشنهادی بازدید میدانی بعمل آمد .

پس از ارائه نظر کارگروه شهرستان و فرمانداری ، شهرداری نودان با دعوت از مشاور نسبت به تهیه طرح مطالعاتی و انجام مراحل قانونی ، در استانداری و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور  اقدام خواهد کرد .

خیاط در پایان از همکاری فرماندار شهرستان و کارشناسان فرمانداری ، بخشدار کوهمره نودان و کارشناسان ، کارگروه شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر نودان ، فرماندهی انتظامی بخش کوهمره ، واحد فنی شهرداری ، روابط عمومی شهرداری ، واحد خدمات شهری و پاکبانان شهرداری ، معتمدین و خیرین و مالکین نودان قدردانی کردند.

انتهای پیام

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴