پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

درووووووود

عرض ادب و احترام داریم خدمت همه ی شما شنوندگان عزیز برنامه های رادیو صدای کازرون

امروز برنامه ی رادیو کازرون اختصاص دارد به پیام های مردمی و در طول برنامه سعی خواهیم کرد تماس های شما شهروندان محترم کازرونی را پخش کنیم و لحظاتی در آن موردها صحبت هایی برای شما مهربانان و همراهان برنامه هایمان داشته باشیم.

اتاق کنترل لطفاً اولین تماس را برقرار کنید.

- الو رادیو کازرون؟

بله بفرمایید به گوش هستیم لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.

- الو غلامرضا نیاکان هستم خواستم لطف کنید راجع به پلاک و شماره گذاری خودرو صحبت کنید که مدتی است در کازرون تعطیل شده.

با تشکر از شما لازمه به سمع جناب عالی و آن عده که از دوستان و همشهریان عزیزی که از ما می خواهند که در ارتباط با پلاک گذاری خودروها در رادیو کازرون صحبت کنیم، برسانیم که ما بارها و بارها و به دفعات در برنامه های رادیو کازرون به این موضوع پرداخته ایم و انتقاد کرده ایم و به مسوولان امر گوشزد نموده ایم. حتی ویژه به این موضوع پرداختیم. لذا خواهشمندیم  به رادیو کازرون گوش کنید. سپاس از تماس شما.

اما به اطلاع ما رسید که پلاک گذاری دوباره در کازرون راه اندازی شده.

قبل از این که تماس بعدی برقرار شود لازم است که تشکری داشته باشیم از شهرداری محترم و شورای محترم شهر در خصوص خرید دو پلاک زمین (خانه ی قدیمی) در ضلع جنوبی پارک باغ نظر و تخریب آن برای ملحق و تجمیع کردن آن ها با پارک که کاری بسیار شایسته است و این اقدام می تواند ضلع جنوبی پارک باغ نظر را از یک نوع بن بست و مخروبه بودن بیرون بیاورد و نمای زیبایی به کوچه ی شهید احسن(پیران) بدهد و البته کارهایی که در نظر شهردار محترم برای بازسازی و ترمیم و مرمت و زیباسازی آن قسمت است.

عذرخواهی می کنم، مثل این که شهروند عزیزی با رادیو کازرون تماس گرفته است، اتاق کنترل با سپاس!

- الو سلام

سلام دوست عزیز لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید و ما هم در خدمت شما هستیم.

- بنده محمدتقی پیران هستم و در خصوص پارک باغ نظر می خواهم صحبت کنم.

بسیار عالی، به شما گوش می دهیم.

- با تشکر از رادیو صدای کازرون که به این موضوع اشاره کردید و با تشکر از شهرداری و شورای شهر به خاطر این اقدام قابل توجه اما یک گله مندی دارم و آن هم این است که مدت زیادی از این موضوع می گذرد ولی هنوز این قسمت به صورت زمین مانده و هیچ اقدامی نشده و گرد و خاک تابستان و پاییز و باران های زمستان دردسر ساز است و گل و لای کوچه را خراب و همسایه ها ناراحت هستند. خواهشمندم هر چه سریع تر نسبت به ساخت و ساز این قسمت از پارک اقدام کنند. ضمنا به آقای شهردار عرض می کنم که درختان این قسمت از پارک یعنی ضلع جنوبی بیشتر وقت ها آب گیرشان نمی آید و مسوولش سهل انگاری می کند و کمتر به درختان می رسد. حتی بنده با هزینه ی خودم کارگر گرفته ام و پای درختان را تمیز و علف های هرز را برداشته ام و حتی آن درختان را خودم آبیاری کرده ام. باز هم ضمن تشکر از شهردار و شورا، خواهشمندم هر چه سریع تر در بازسازی این قسمت تز پارک نظر اقدام کنید.

سپاس از شما شهروند گرامی و دل سوز و مسوولیت پذیر.

دوستان و شهروندان کازرونی عزیز، رادیو کازرون متعلق به شماست و صدای شما از این طریق به گوش مسوولان محترم شهرستان می رسد پس با ما تماس بگیرید و ما را از نقطه نظرات خوب خودتان با خبر کنید.

- الو

الو بفرمایید

- سلام و خسته نباشید

سپاس گزاریم، امر بفرمایید، جناب عالی؟

- بنده حاج حمید افشار هستم و می خواستم در ارتباط با خروجی شهر از سمت پادگان صحبت کنم و این که در قسمتی از آن جا که نزدیک به پل و روبروی ایستگاه گاز CNG هست و سیم های خاردار پادگان خیلی خطرناک است و هیچ گونه گارد ریل و حصار ندارد و حتی نورپردازی هم خیلی کم و کافی نیست و بسیار خطرناک است و شب ها احتمال انحراف و واژگون شدن خودروها زیاد است و خواهشمندم هر ارگانی که مسوول این قسمت است کاری بکند تا خدای نکرده اتفاق ناهنجاری و غم انگیزی رخ ندهد،

یک موضوع دیگر این که سال ها پیش قرار شد در همین قسمت یک پل روگذر عابر پیاده را اجرا کنند و قسمتی از پل اجرا شده اما به تاریخ پیوست در صورتی که درست بشود رفت و آمد در این قسمت به سمت دیگر بلوار به راحتی و بدون ترس انجام می گیرد.

درود به شما و سپاس از این تذکرهای به جا و لازم.

اما ما هم از رادیو کازرون اعلام می کنیم که این مسیر کنار سیم های خاردار پادگان هیچ گونه حصاری ندارد و بایستی فکری عاجل کرد ضمن این که در ارتباط با پل روگذر همان قسمت در زمان شهرداری آقای حاج حاصل عسکری که یکی از توانمندترین شهرداران شهرستان بود این کار نیمه تمام انجام شد که بعد از ایشان هیچ یک از شهرداران اقدامی برای تکمیل و اجرای این پروژه نکرد و کاش شهردار و شورای محترم در این خصوص با رادیو کازرون تماس می گرفتند و هم اطلاع رسانی و هم توضیحاتی برای شفاف سازی ساخت یا عدم ساخت پل مذکور می دادند.

همراهان گرامی رادیو کازرون منتظر تماس های شما هستیم و از مسوولان مربوطه خصوصاً شهردار محترم و شورای محترم شهرستان خواهشمندیم که تذکرهای شهروندان کازرونی را در مورد پل و پارک و پلاک و سیم خاردار و درختان و آبیاری و غیره را جدی بگیرید و به خاطر نزدیک شدن به آخر سال دست بجنبانید و البته لازم می دانیم از خدماتی که به شهر ارائه می دهید و البته به چشم می آید از شماها تشکر و قدردانی کنیم.

شنوندگان عزیز شما در حال گوش دادن به رادیو صدای کازرون هستید و سپاس گزار هستیم که تا این ساعت ما را تحمل کردید، پس به رسم همیشگی آخر برنامه ها می گوییم:

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
یعنی اینهمه وسعت کازرون زیاد هست که مسئولین وقت نمیکنن کل کازرون رو ببینند و مشکلاتش رو حل کنند!!! شهردار محترم کازرون نزدیک عید هست و عاجزانه خواهش میکنم لطفا لطفا لطفا یه سر به ورودی شهر از سمت جاده جدید شیراز کازرون بزنید و مشاهده کنید که بلوار پریشان واقعا پریشانه .....من که به شخصه خجالت میکشم یه غریبه وارد شهرمون بشه از بس ورودی شهرمون از نا زیبا یه چیزی هم اونورتره....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹