پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به مناسبت هفته ی بسیج
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بخش کوهمره نودان برگزار شد.

به گزارش اختصاصی کازرون نما  ؛ مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بخش کوهمره نودان به مناسبت هفته ی بسیج باحضور مسئولان و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در این مراسم ضمن تشکر از مسئول ورزش و جوانان بخش کوهمره و هیئت فوتبال نسبت به برگزاری این مسابقات بیان کردند خود را از کوهمره نودان جدا نمی داند و در ادامه گفت : که در زمان تصدی وی در شهرستان بوانات از مشورت پیشکسوتان بهره برده  و هم اکنون هم آماده پیشنهادات و انتقادات پیشکسوتان و جوانان ورزشکار در جهت پیشرفت ورزش شهرستان هستم.


 حامد محمدی با اشاره به دیگر بخش های شهرستان نسبت به فضاهای ورزشی گفت : سعی میکنم با عدالت پیگیر کمبود و کاستی های دیگر بخش های تابع شهرستان باشم .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون گفت : باید با الگو گرفتن از این برنامه ها و مسابقات، زمینه اتحاد و همدلی در شهرستان را فراهم نماییم.

خیاط شهردار نودان ضمن تقدیر و تشکر از حضور تیم ها در این مسابقات از زحمات ارزنده شهرام دهداری مسئول ورزش و جوانان بخش کوهمره و هئیت فوتبال و هیئت داوران قدردانی کرد و از حضور حامد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در بین ورزشکاران و پیشکسوتان بخش کوهمره که بحق وی را سرمایه ای برای ورزش شهرستان کازرون دانست، قدردانی نمود و انتصاب شایسته ی ایشان را تبریک گفت.

در ادامه دهداری مسئول ورزش و جوانان بخش کوهمره ضمن تشکر از حضور  محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواستار پیگیری جدی نسبت به مشکل آب زمین چمن و کف پوش سالن ورزشی روستای امامزاده دیکانک شد.

 در مسابقه پایانی تیم شهید مهدی کازرونی گچخران موفق شد با کسب ۱۵ امتیاز از ۵ مسابقه قهرمان این دوره از مسابقات شود و تیم دیکانک به عنوان نایب قهرمان و تیم آموزش و پرورش مقام سوم مسابقات شد.

کاپ اخلاق به مسن ترین و با اخلاق ترین پیشکسوت این دوره از مسابقات بیدالله کاظمی اهدا شد.

انتهای پیام/

عکاس : اسماعیل شفیعی

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷