پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
طی آئینی،
در این آئین از خدمات سروان پاسدار اسلام کاظمی فرمانده سابق حوزه مقاومت خاتم الانبیاء ص تقدیر و سروان پاسدار حسن خدابخشی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت خاتم الانبیاء ص کوهمره نودان معرفی شد.

در این آئین سرگرد پاسدار حسن کریمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر از  از سروان پاسدار کاظمی به خاطر زحمت های چندین ساله ایشان در حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء ص کوهمره اظهار داشت: بسیجی های ما اهل تفکر هستند و همیشه به ندای رهبری لبیک گفتند و اخیرآ هم از بسیجی های کوهمره نودان تعدادی به عنوان رزمنده بابصیرت و مدافع حرم جهت حضور در جبهه مقاومت به سوریه اعزام شدند.

کریمی تصریح کرد: در بحث برجام بارها رهبری فرمودند که "خوشبین نیستم" و ما امروز میبینیم که پس از توافق، بد عهد نشان داده و تحریم هایی 10ساله را تمدید کردند.


سروان پاسدار اسلام کاظمی فرمانده سابق حوزه مقاومت خاتم الانبیاء ص ماموریت بسیج را پاسداری و حفاظت از انقلاب دانست و افزود: برای حفاظت از این مهم باید تفکر راهبردی داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین کوهمره نودان خاطرنشان کرد: مسئولیت ها امانتی است که دست به دست می شود نه اینکه طعمه و لقمه ای که بلیده شود.

یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله سروان پاسدار کاظمی گفت : مردم و مسئولین این بخش مثل گذشته در کنار و همگام با سپاه و بسیج همکاری لازم را خواهند داشت.

در این آئین از خدمات سروان پاسدار اسلام کاظمی  فرمانده سابق حوزه مقاومت خاتم الانبیاء تقدیر و سروان پاسدار حسن خدابخشی به عنوان فرمانده جدید  حوزه مقاومت خاتم الانبیاء  ص کوهمره نودان معرفی شد.

بعد از آئین تودیع و معارفه پایگاه ام البنین (س) خواهران شهر نودان نیز افتتاح گردید.

 

عکاس : امید قصابی

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سامري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
سلام
جا دارد ازحمات آقاي كاظمي كه انصافا از نيروهاي جوان و پرتلاش و خوشفكر هستند تقدير به عمل آورم و انشاالله كه در مسوليتهاي بعدي هم موفق باشند.همچنين آرزوي توفيق براي جناب سروان خدابخشي عزيز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳