پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۶۱۲۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
امام جمعه بخش چنارشاهیجان:
امام جمعه قائمیه گفت: تعامل دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان در فضای وحدت بخش و آرام موجود ، زمینه ساز برکات فراوان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، در دیدار مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان با امام جمعه بخش چنارشاهیجان ، حجت الاسلام والمسلمین انصاری ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی عزاداری های همه عزیزان در دو ماه محرم وصفر و تبریک حلول ماه ربیع الاول به مسئولین و معتمدین بخش کوهمره نودان از مردم و مسئولین این بخش برای حضور پرشور در مراسم استقبال از امام جمعه بخش چنارشاهیجان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه بخش چنارشاهیجان با بیان اینکه مرز فعالیت خود را تا پایان مرز کوهمره نودان می دانم  تصریح کرد: تعامل دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان در فضای وحدت بخش و آرام موجود ، زمینه ساز برکات فراوان خواهد شد.

امام جمعه بخش چنارشاهیجان بنا به درخواست مردم و مسئولین بخش کوهمره نودان جهت حضور روحانی و استقرار نهاد نماز جمعه و همچنین همکاری و کمک به زیرساخت ها در این بخش،  آمادگی خود را جهت همکاری لازم  اعلام داشت.

وی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی حوزه علمیه در قائمیه مساجد هر دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان رونق خواهد گرفت.


در این دیدار حقیقی بخشدار کوهمره نودان گفت: مردم و مسولین این بخش بسیار از انتصاب امام جمعه چنارشاهیجان خرسندند و برای باز کردن گره های کور و رفع مشکلات مردم با ایشان همگام هستند.

سیاوشی رئیس شورای شهر نودان نیز با بیان اینکه در اولویت اول ما خواهان استقرار نهاد نماز جمعه در این بخش هستیم افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود داشت که مرتفع گردیده که امید است با همکاری و پیگیری شما این مهم تحقق پیدا کند

خیاط شهردار شهر نودان نیز اظهار داشت: با وجود ارتباط نزدیک فرهنگی و قومی که بین دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان وجود دارد امید است با اتحاد و انسجام در راستای پیشرفت دو بخش با محوریت امام جمعه گام های موثری بردایم

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
جناب امام جمعه ! بخش های نودان و چنارشاهیجان زیر نظر شهرستان کازرون هستند و شما هم موظف به انجام فعالیت های وحدت بخش با تمام اجزای شهرستان هستید و برهمین اساس اظهار این مطلب که به دنبال موارد وحدت بخش با نودان هستید و فقط تا مرزهای نودان و چنارشاهیجان را رصد می کنید !؟ به دور از فعالیت های امامان جمعه و زمینه ساز تفرقه و جدایی بین اقوام و بخش های مجموع شهرستان است . امیدواریم جناب عالی مستمسک دست افرادی که در صدد به هم زدن وحدت کل شهرستان هستند نشوید و شورای سیاست گزاری ایمه جمعه استان فارس نیز متوجه این اظهارات و به دنبال آن اقدامات شما و اطرافیانتون باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
اتفاقا حرفای شما بوی تفرقه داره برادر . حاج آقای انصاری از مخلص ترین و پاک ترین ائمه ی جمعه در استان فارس هستند و هیچ سوء نیتی در سخنان ایشان وجود ندارد. شما هم دنبال حرف بیهوده نباشید
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
انشاالله حاج آقا انصاری دراین امر باتوجه به نبود امام جمعه برای نودان که دغدغه فرهنگی برای 2بخش دارند موفق باشندومردم این فرصت رابه فال نیک بگیرند
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
وقتی مساله فرهنگی و نمازجماعت وحضور روحانی دربخشی حل شود مشکلاتهای جوانان وجرم وجنایات وغیره کمتره میشود
حق یارتان
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
جناب تقوی
اتفاقا شمادارید باعث بدبینی به امام جمعه محترم میشوید
ومعلومه مغرض هستید
بیانات ایشان کجاش به دور ازوحدت است وبوی تفرقه میدهد
این بزرگوار که نمیتواند فعالیتهای همه بخش ها را انجام دهد ازآنجا که بعضی ادارات قائمیه ونودان ازجمله آب وفاضلاب وکمیته امداد وغیره یکی است و قائمیه وکوهمره فرهنگشان یکیست دربحث فرهنگی ایشان احساس تکلیف کرده است تا استقرار امام جمعه برای نودان همکاری نماید
لطف کنید متن رامطالعه نماییدبعد نظربدهید
پاسخ ها
تقوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
آقای رضایی ! بنا به دستور شما ! متن را بار دیگر مطالعه کردم ! ظاهرا شما خودتان آن نخوانده اید ؟ چرا که ظاهرا در اظهارات بخشدار ، شهردار و رییس شورای نودان بیش از هر چیز به وحدت بین دو بخش و پیش رفت منطقه بر اساس مسایل قومی و فرهنگ مشترک ! و با محوریت امام جمعه جدید چنارشاهیجون ! تاکید شده و در خصوص مسایل فرهنگی ! حرفی به میان نیامده است . مردم کل شهرستان دارای فرهنگ مشترک هستند ولی اگر بنا باشد امام جمعه و مسئولین دولتی هر بخش بر اساس قومیت و فرهنگ قومی خود فعالیت نمایند از چند روز دیگر عرب های قهرمان فامور ، عزیزان قشقایی در چند منطقه از جمله سر مشهد بالاده و چندین قومیت محترم حاضر در شهرستان نیز اقدامات مشابهی را صورت دهند ! آن وقت می دانید چه بالبشویی به وجود خواهد آمد !؟ . پس تاکید می شود که « شهرستان » بزرگ کازرون یک قطعه واحد از ایران عزیز است و هر صدایی که تفرقه ، جدایی و قوم گرایی از آن به گوش رسد ! بر خلاف اصل قانون ، کشور و نظام اسلامی است .
شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
تقوی جان جدی میگی مافکرمیکردیم این دوبخش زیزنظر روستای تل کوشکه
کوهمره نودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
1
0
دوبخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان دارای فصل مشترکات فرهنگی و قومیتی و ادارات مشترک است ، وحدت و اتحاد دو بخش به دلیل مجاورت و سکونت قابل ملاحظه کوهمره ایها در شهر فائمیه ، متمایز با بخشهای دیگر است و وحدت دوبخش منجر به پیشرفت دو بخش و در مجموع پیشرفت شهرستان کازرون است . قطعا امام جمعه عزیز رسالتی خطیر و فراتر از بخشها دارد و ایشان واقعا در زمینه فرهنگی و مدیرتی سوابق درخشانی دارند و خواهان پیشرفت کل شهرستان هستند اما قبول داشته باشید مردم دوبخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان هم حق دارند از حقوق قانونی خودشان دفاع کنند و خواهان پیشرفت باشند و امام جمعه هر شهر یا شهرستان هم قطعا بایستی با یک توسعه فرهنگی چشمگیر توسعه محل خدمت خود را در ابعاد مختلف قانونی مطالبه نماید . ضمنا در این جلسه رشد مسائل فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی صحبت شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
2
0
ظاهرا آقای تقوی از اینکه یک کوهمره ای منصب امام جمعه در قایمیه رو عهده دار شدن ناراحت هستن . دلیل صحبت های ایشون هم نام بردن از کوهمره در بیانات حاج آقای انصاری می باشد . آقایون تقوی در جبهه گیری های ضد کوهمره ای ید و لسانی معروف دارند .
انشاءالله که خداوند هدایتتان فرماید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵