پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
فرماندهی انتظامی فارس:
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان اموال مربوط به شرکت های دولتی و خصوصی و کشف اموال مسروقه با ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش کازرون نما ، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در یک منزل در بخش " چنارشاهیجان" شهرستان " کازرون"، بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این منزل اقلام مسروقه ای شامل پیکور برقی، دریل برقی، شیلنگ آب، موتورجوش، دستکش ایمنی، سنگ فرز، جعبه آچار، کارتریج دستگاه کپی،دستگاه تهویه، جرثقیل زنجیری، تلویزیون، دستگاه هوا برش، پمپ آب، ترانس برق، پرینتر، اسپیلت، اره آهن بر و مقدار زیادی اموال مسروقه دیگر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به سرقت این اموال از شرکت های خصوصی و دولتی اقرار کردند، افزود: ارزش ریالی این اموال بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: مأموران جان بر کف انتظامی استان با اقدامات جهادی خود عرصه را بر مجرمان و سارقان تنگ کرده و در راستای حفظ و افزایش امنیت در سطح جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت از سوی مجرمان و سارقان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳