پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی رازی:
دومین دوره المپیاد رایانه به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی رازی و همکاری گروه های آموزشی برگزار شد و طی آن دانش آموزان منتخب پایه هشتم از تمامی مدارس کازرون به رقابت پرداختند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، رضا جاویدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، هدف از برگزاری این المپیاد را شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان در زمینه رایانه و تکنولوژی نوین عنوان کرد.

دومین دوره المپیاد رایانه دانش آموزی در کازرون برگزار شد

وی با اشاره به نحوه ارتباط کنونی دانش آموزان با همسالان و گروه های درسی، اظهار داشت: چون بیشتر تعاملات و ارتباطات کنونی دانش آموزان با همسالان، گروه های درسی و کتاب های درسی به وسیله رایانه و اینترنت صورت می گیرد، آشنایی دانش آموزان با محاسن و مزایای استفاده از دنیای رایانه و ارتباطات از دیگر اهداف این برنامه می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون افزود: این المپیاد در دوره متوسطه اول و بین دانش آموزان پایه هشتم برگزار شد؛ بدین صورت که مرحله آموزشگاه در مدارس برگزار شده و مدارس متوسطه اول پس از شناسایی اولیه استعدادهای برتر و علاقمند در این زمینه، برگزیدگان را به اداره معرفی نمودند تا در مرحله ی دوم این المپیاد به رقابت بپردازند.

دومین دوره المپیاد رایانه دانش آموزی در کازرون برگزار شد

 جاویدی ادامه داد: در مرحله دوم، این رقابت به صورت کتبی و عملی برگزار شد، و مواد آزمون شامل سخت افزار (قطعه شناسی) و مهارت های هشت گانه ICDL بود.

دومین دوره المپیاد رایانه دانش آموزی در کازرون برگزار شد

در پایان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، با ابراز امیدواری از این که این المپیاد در سطح استان هم برگزار شود، گفت: این برنامه به ابتکار یک دانش آموز کازرونی متوسطه دوم به نام رضا دادوند در سال تحصیلی 95-1394 برای اولین بار در این شهرستان اجرا شد و امسال، دومین سال اجرای این المپیاد می باشد.

دومین دوره المپیاد رایانه دانش آموزی در کازرون برگزار شد

نویسنده: سرویس فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹