پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۲۲
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
در انتقاد از عدم پاسخ متقابل دولت به بدعهدی آمریکا:
برخی از دانشجویان کازرون به نشانه انتقاد از عدم پاسخ متقابل دولت در مقابل بد عهدی طرف آمریکایی در برجام، ماژیک قرمز برای دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ارسال کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، محمدهادی صحرابان مسول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون در گفتگویی پیرامون تمدید 10ساله تحریم ها علیه ایران گفت: نقض عهد منش آمریکایی هاست و هر کس غیر از این فکر کند ساده لوح است.

وی افزود: تکیه دولت به برجام تکیه بر باد است و در طول این سه سال جز ناکامی برای دولت نداشته است و وضعیت اقتصاد ما را تحت الشعاع خودش قرار داده و آن را نابسامان کرده است.

برخی دانشجویان کازرونی، ماژیک قرمز برای دکتر ظریف ارسال کردند

این فعال دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ متقابل و مناسبت دولت یازدهم با بدعهدی های طرف آمریکایی گفت: برای ما واضح نیست که خطوط قرمز برجام برای دولت مردان ما چه محدوده ای را در بر می گیرد، به همین منظور برخی از دانشجویان کازرونی به مناسبت روز دانشجو در تصمیمی جمعی که گرفتند، قرار شد یک عدد ماژیک قرمز به منظور ترسیم خطوط قرمز برجام برای جناب آقای دکتر ظریف ارسال نمایند تا مشخص شود خط قرمز برجام کجاست و دولت کجا صدایش در می آید و اقدام متقابل انجام می دهد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
3
4
وقتی که گفتن ایران با طرفهای خارجی به توافق رسیده، یه عده ریختن تو خیابونها و رقص و پایکوبی. من هنوز که نزدیک به یکسال هست از این جریان میگذره، نفهمیدم خوشحالی مردم به خاطر چی بود، آخه تورم، رکود، بیکاری، پایین بودن قدرت خرید و شاخص رفاه، همه سر جاشه و بدتر هم شده و چیزی بهبود پیدا نکرده. فقط صادرات نفتمون زیاد شده که هنوز تاثیر اون تو اقتصاد معلوم نیست. به احتمال زیاد تا بعد از دور دوم روحانی طول میکشه!!قیمت دلار هم که ماشاالله روز به روز داره بیشتر هم میشه. از اونطرف نمایندگان هوادار روحانی هم میگن دولت در بخش اقتصادی، نمره قبولی نمیگیره. حالا جالبه که این وسط بعضی ها برای روحانی و دولتش، دایه دلسوزتر از مادر هستن. حتی چهره های شاخص اصلاح طلب و لیست امید مجلس از ضعف عملکرد اقتصادی روحانی میگن، ولی بعضی حضرات، دولت روحانی رو نعوذ بالله در حد دولت امام زمان بالا بردن و کوچکترین انتقادی رو با تمام قدرت سرکوب میکنن. تازه شعار انتقاد پذیری هم میدن. دست آخر هم وقتی حرفی برای گفتن ندارن، میگن همش تقصیر دولت قبلیه. بله ما هم میدونیم دولت قبلی خوب کار نکرد، ولی قرار بود روحانی ( به قول خودش) اوضاع رو درست کنه، خودش که گفت صد روز، ما میگیم چهار سال، پس چی شد؟ خوب برادر من، اگه نمیتونستی خودت میگفتی. هر چند که من هنوز هم معتقدم که رییس جمهوری روحانی، کاملا تصادفی بود و حتی خودش هم فکرشو نمیکرد رییس جمهور بشه، رد صلاحیت هاشمی باعث شد که روحانی رییس جمهور بشه. در هر حال دولت قبلی ضعف های اساسی در بخش اقتصاد داشت و هر انسان منصفی هم اینو خوب میدونه، ولی اینکه تمام نقص ها و کاستی های این دولت رو هم بذاریم پای دولت قبل، این هم یک بی انصافی محضه. حقیقت اینه که این دولت هم در بعضی بخش ها مثل نظام سلامت خوب عمل کرده، ولی در بخش اقتصاد، حرفی برای گفتن نداشته. الان خود روحانی چندین بار گفته که بیکاری بدتر هم شده، ولی این دولت اساسا برنامه ای برای معضلات اقتصادی کشور نداره. متاسفانه ضعف ماها اینه که همیشه مطلق نظر میدیم، مثلا در مورد دولت قبل یا این دولت، یکی رو کاملا خوب و دیگری رو کاملا بد میدونیم، در حالی که هر دولتی محاسن و معایب خودش رو داره، انسان باید عادلانه قضاوت کنه. الان آمریکا داره علنا و رسما برجام رو نقض میکنه، خوب قبول کنید که این کشور قابل اعتماد نیست، حتی تیم مذاکره کننده و نمایندگان مجلس از تمام طیف ها هم دارن اینو میگن، ولی بعضی ها از آمریکایی هم آمریکایی ترن و تو این اوضاع طرف اونها رو گرفتن. ببین به کجا رسیدیم. آخه یه کم غیرت و تعصب رو کشورمون بد نیست. مگه به فرموده رهبری، دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده اینقدر زحمت مذاکره نکشیدن، ولی این سناتورهای آمریکایی بی شعور که واقعا شخصیت پست و رذلی دارن، از پشت خنجر میزنن و همه چیزو زیر پا میذارن. الان یک ایرانی با غیرت وظیفش چیه؟ اینکه از کشورش دفاع کنه یا اینکه طرف آمریکا رو بگیره. خدا کنه که هیچوقت هویتمون رو از دست ندیم. واقعا بعضی ها هویت ایرانی خودشون هم فراموش کردن و سوپر یانکی شدن.
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
5
2
مخالفم!
جرا از پیشرفت کشور نگرانید؟؟؟؟
پاسخ ها
شما چرا نگرانيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
حتما به اعتقاد شما فرنگ رفته ها پيشرفت يعني هضم شدن در فرهنگ برهنگي غرب
والا كشور مستقل و مقتدر ايران به رغم همه دشمني كشورهاي ميزبان جنابعالي و دوستان جنابعالي در خاور ميانه حرف اول را ميزند
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
1
4
تکیه و وابستگی به برجام توان و قدرت داخلی کشور رو سیر نزولی می بخشد و کسانی که برجام را راه نجات بخش اقتصاد کشور می دانستند الان با توجه به تمدید 10ساله تحریم ها باید به فکر چاره اندیشی باشند تا چهره منفور و بد عهد امریکا را نشان دهند
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
2
4
تکیه بر آمریکا یعنی تکیه بر دیواری که هر لحظه ممکنه فرو بریزه. این آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نبوده و نیست. چقدر رهبری در مورد بدعهد بودن آمریکا هشدار داده بودن، ولی کسی تو این دولت گوشش بدهکار نبود. در حالی که تو آمریکا، دولت و مجلس و سنا، یکصدا ایران رو تهدید میدونن، تو کشور خودمون، عده ای ساده یا مغرض، آمریکا رو قبله آمال و فرشته نجات میدونن. واقعا این حد نزول فکری غم انگیزه و جای تاسف داره.
تیموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
1
راستی چه خبر از نماینده !؟ کازرون ؟ ایشون در زمان انتخابات با شعار حمایت از برجام ! وارد صحنه شد و حتی بعد از رفتن در مجلس هم ، مخالفان برجام را تهدید به خرد نمودن دندان هایشان نموده اند ! حالا وضعیت ایشان و طرفداران اصلاح طلبشون چی می شه ؟؟ .
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
1
1
1_ مقام رهبری از زیر و بم توافق هسته ای با خبر بودند و بدون اذن ایشون هیچ توافقی صورت نمی گرفت.
2_ توقف و جلوگیری از افزایش تحریمها به مدت سه سال، فرصتی رو به ایران داد که به نحوی تجدید قوا کنه و با افزایش صادرات نفت در زمان پایین ترین سطح قیمت نفت، بتونه کشور رو اداره کنه و برخی اقلام اساسی رو که چیزی ازش باقی نمونده بود جایگزین کنه.
3_ شکستن اتحاد جهانی در اعمال تحریم های ظالمانه بر علیه ایران کار بسیار بزرگی بوده که دیگه قابل برگشت نیست.
4_ با این کار حسن نیت ایران در تعاملات بین المللی اثبات و کشورهای اروپایی نیز فاصلشون با آمریکا بیشتر میشه.
5_ برجام یه توافق چند جانبه و بین المللی هست که یه کشور به تنهایی نمیتونه اونو لغو کنه و براشون بسیار هزینه برداره.
6_ حالا اگه برجام نبود و ما 99 درصد هم غنی سازی میکردیم میخواستیم باهاش چیکار کنیم؟ بجای نون سر سفره مردم بذاریم؟؟
7_ اینکه یه عده دلواپس و بیت المال باخته در هماهنگی کامل مواضع با عربستان و اسرائیل از احتمال لغو توافق ذوق مرگ شدن برام قابل هضم نیست.
پاسخ ها
naser
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
رهبری در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش در روز نیروی دریایی (7 آذر)، صراحتا عجله تیم مذاکره کننده هسته ای رو در رسیدن به توافق و غفلت از جزییات رو تذکر دادن و اون رو عامل سواستفاده آمریکا دونستن. اگر ایشون، همه چیز رو می دونست که الان درباره عجله تیم مذاکره کننده صحبت نمی کرد؟ اطلاع داشتن از کلیات با تمام جزییات رو دونستن، کاملا تفاوت داره. اگه جنابعالی به جای اینکه از صبح تا شب پای اخبار بی بی سی فارسی و صدای آمریکا باشی، کمی هم اخبار داخلی کشور خودمون رو هم تماشا کنی، از نظرات رهبری و آنچه اتفاق افتاده، مطلع میشی. ثانیا کسی از نقض توافق خوشحال نشده، بلکه خوشحالی ما از اینه که آمریکا یک بار دیگه خودش رو رسوا کرد تا کسانی که کله مبارکشون زیر برفه و هیچ جوری نمیخوان بیرون بیارن، بدعهد بودن و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا رو درک کنن. خوشحالی ما از اینه که الان میفهمید که با دو تا خنده اوباما و جان کری، نمیشه تمام دشمنی های این کشور رو با ملت ما نادیده گرفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
شما كه بظاهر دلت براي ايران مي تپه خارج چكار مي كني تحصيل؟ تجارت؟ مگه داخل كشور نميشه با كمي سختي اينكار را كرد اگر راست ميگي و دلت براي ما ايراني ها ميسوزه كمي از دلارهات را بيار ايران و براي چند تا جوون شغل ايجاد كن اونوقت حرفت با عمل جور در مياد و ما باور مي كنيم دلسوزي شما واقعي است
نا دلواپس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
1
0
خدا وکیلی روتون میشه میان و پیام میزارید؟
اگه یک کمی از دزدی کم بشه و بی خیال آمریکا و جنگ و برهنگی و داعش و بمب و موشک بشیم راحت تر زندگی نمیکنیم؟
روحانی بد خاتمی بد رفسنجانی بد اونی هم که خوب بود که ...
خدایا مملکت مارو از دست منافع طلبان داخلی ،دوستان نادان و دشمنان خارجی حقیقی و غیر حقیقی و جن وپری محافظت بفرما.
پاسخ ها
naser
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
هر وقت جنابعالی، به خاطر اعتماد به آمریکا و دلخوش کردن به لبخند های مزورانه دیپلماتیک آمریکاییها و الان بدعهدی شون و لگد زدن به توافق، روی مبارکتون کم شد، اونوقت روی ما هم کم میشه.
هر وقت شما تصمیم گرفتید که دیگه از مکانیسم ماله کشی برای اشتباهات و تفکرات غلط و ساده انگارانتون دست بردارید، ما هم حرفی نمیزنیم.
از صمیم قلب دعا میکنم که رییس جمهور آمریکا، قانون مصوب سنا رو وتو کنه، چون دیگه الان همه بدعهد بودن و نامردی آمریکاییها رو خیلی خوب دیدن. اینی که میگم وتو کنه، چون واقعا دلم برای هزینه هایی که تو این مدت کشور انجام داده و زحمات تیم مذاکره کننده ( با وجودی که تو کارشون اشتباه بود)، می سوزه.
هدف این بود که گرگ، ماهیت گرگ بودن خودش رو نشون بده که این کار رو کرد تا بعضی ها ( مانند شنگول و منگول و حبه انگور)، با دیدن دم گرگ که با آرد مثل دم گوسفند شده، دیگه گول نخورن. لازم به ذکره که ( در مثل مناقشه نیست). داستانهای زمان کودکی ما، حکایت دنیای پرنیرنگ و فریب سیاستمداران خائن این روزهای دنیاست.
ما آريايي هستيم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
آقاي نا دلواپس خوش خيال و در حقيقت بي حال و احوال
بي خيال داعش مي شديم البته براي امثال تو و دوستانت مشكلي نبود چون به آغوش همون آمريكايي پناه مي بردين كه ما بايد بي خيالش بشيم
بي خيال بمب و موشك مي شديم دشمنان منطقه اي و فرا منطقه اي مثل اسرائيل و عربستان حتما براي جنابعالي نوشابه باز مي كردن
نادلواپس جون ما هيچوقت بي خيال دشمنان و جنايتكاران ظالم و عربده كش نخواهيم شد چون ايراني هستيم و زندگي با عزت را بر زندگي ذلت بار و دريوزگي ترجيح مي دهيم
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
1
1
نقض برجام، موضع روحانی و ظریف و حقیقت تمدید تحریم‌ها:
تمدید تحریم‌های موسوم به (IRAN SANCTIONS ACT OF 1996) توسط سنای آمریکا، نقض برجام نیست. در واقع همین الان که برجام در حال اجراست این تحریم‌ها وجود دارد. در زمان امضای برجام هم این تحریم‌ها وجود داشت. اما همین تحریم‌ها به رییس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد بخش‌هایی را که مرتبط با برنامه‌ هسته‌ای است بردارد که به آن waive کردن می گویند.
به موجب توافق هسته‌ای، در سال ۲۰٢۳ یا زمانی که ایران بتواند از آژانس گواهی سلامت برای خود بگیرد، رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند به کنگره برود و بخواهد که این تحریم‌ها لغو شود. آن هم بخش‌هاش هسته‌ای‌اش. که حالا ممکن است کنگره در آن زمان قبول کند یا نه. اینطور نیست که در زمان نوشتن توافق هسته‌ای آمریکایی ها گفته باشند که این تحریم ها را بر می دارند و حالا چنین اتفاقی نیافتاده باشد و برجام نقض شده باشد.
هیچ کدام از کشورهای موسوم به ۱+۵ این تمدید‌های جدید را نقض برجام نمی‌دانند از جمله کشور روسیه و چین. ولی آیا مقام معظم رهبری و آقای ظریف این را نمی‌دانند؟ چرا می‌گویند این نقض برجام است یا مثلا با روح برجام منافات دارد؟ جواب این است که بله آنها هم می‌دانند. اما چرا می‌گویند؟
به گفته افرادی که خیلی از نزدیک روند توافق را دنبال کرده‌اند، پس از برجام، مقامات ایرانی (‌که می‌تواند استراتژی‌ایی باشد که با تایید رهبری اجرا می‌شود) تصمیم گرفتند استاندارد خیلی بالایی بگذارند در اینکه چه چیزی تحریم جدید محسوب می‌شود. استراتژی مبنی بر اینکه حالا از این برجام استفاده کنیم و هر مانع و مشکل دیگری که با آمریکا داریم را هم سعی کنیم در آن جا بدهیم. حتی مسائلی که ربطی نداشت. چرا؟ چون می دانستند که دولت اوباما آنقدر وابسته است به حفظ برجام که ممکن است در برخی موارد کوتاه بیاید و جلوی محافظه‌کاران آمریکایی و مخالفان برجام بایستد و از قدرت ریاست جمهوری خود استفاده کند و امتیازات بیشتری به ایران بدهد.
ولی باید در نظر بگیریم که آیا یک سال دیگر، زمانی که همین قانون داماتو سرکار باشد، و دولت ترامپ هم مثل اوباما از ویور‌ها (waiver) یا برداشتن تحریم‌هایی که به آنها تفویض شده استفاده کند و همچنان تعلیق تحریم‌ها مثل زمان کنونی ادامه پیدا کند، آیا در شرایط متفاوتی خواهیم بود؟ جواب این است: نه خیر، در شرایط متفاوتی نخواهیم بود. آن روز در شرایطی خواهیم بود که در زمان امضای برجام و بعد از آن بوده‌ایم. مساله این است که تا زمانی که برجام پابرجاست و ایران به تعهدات خود عمل می‌کند و آمریکا متعهد به برجام، هم تحریم‌ها وجود خواهد داشت و هم تعلیق این تحری‌م‌ها وجود دارد و هم برجام به پیش خواهد رفت.
وقتی آقای ظریف آمد نیویورک و گفت که اگر این تحریم‌ها تمدید شود، از طرف ایران به معنای نقض برجام است (یا عبارتی شبیه به این مضمون)، بسیاری از ناظران آگاه و اتفاقا موافق برجام، شوکه شدند و گفتند که چرا این حرف را زدید؟ مقامات ایرانی متوجه نبودند که ممکن است شرایط به گونه‌ای بشود که وضعیت و تحلیل‌شان از موقعیت فرق کند. چون حدس نمی‌زدند که دولت بعدی یک دولتی باشد مثل دولت ترامپ که با دولت اوباما در نحوه برخوردش با برجام تفاوت اساسی داشته باشد و به جای مصالحه و مماشات و امتیاز دادن و خریدن ناز مقامات ایرانی، خودش اصلا دنبال بهانه باشد. احتمالا آنها فکر کردند هیلاری خواهد آمد و چون برجام یکی از میراث‌های اوباماست دائما می‌توانندبیشتر و بیشتر از آنچه در توافق آمده طلب کنند و دیگر مسائل خود با آمریکا را هم در کنار برجام حل کنند. بنابراین با گفتن این که اگر تحریم‌ها تمدید شود، آن را نقض برجام میدانیم می خواستند به اوباما پیام بدهند که سطح و آستانه تحمل ما برای تمدید تحریم‌ها هم پایین است. وچنین شد که الان خود را در گوشه رینگ گیر انداخته‌اند. چرا؟ چون وضعیت کاملا تغییر کرده است هم در کاخ سفید هم در کنگره.
بنابراین هر قدمی که الان ایران برای انجام ندادن تعهداتش بردارد، از نظر کشورهای ۱+۵ نقض برجام است و تبعات سنگینی برای کشور خواهد داشت آن هم با حضور تندروها درکاخ سفید. ایران باید همه هدفش این باشد که نشان دهد نمی‌خواهد توافق را به هم بزند و یک بازیگر منطقی است. متاسفانه مخالفان دولت، معتقدند که اگر برهم خوردن برجام باعث سقوط روحانی و انتخاب نشدنش بشود، و کاندیدای آنها مثلا به قدرت برسد، باز آنها برنده هستند. ولی این یعنی بازی کردن با منافع ملی، با منافع مردم و یک قمار کثیف با امنیت و اقتصاد و هستی کشور.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
1
1
آقا ناصر، کی به آمریکا اعتماد کرده؟ شما خودتون شایعه پراکنی میکنید بعد هم باورتون میشه، حساب مذاکرات دو دو تا چهار تا بوده.
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
دوست خارجك نشين
فعلا كه از دو دو تا چهار تاي شما هر چهار تاش مال صاحب خونه هاي غربي شما هاست
naser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
1
1
ناشناس جان،
تو ظاهرا از ظریف و روحانی هم جلوتری انگار.
بابا، روحانی و ظریف هم تو مجلس میگفتن تمدید این تحریم یعنی نقض برجام، تو دیگه نوبری والا، یه اسپند برای خودت دود کن. به نظرم دچار رادیکالیسم فکری شدی. من تعجب میکنم چطور شما به منتقدین برجام میگین تندرو! انصافا تندرو تر از شما هم هست؟؟ بابا بی خیال شو، اونی که سه سال مذاکره میکرده و اونی که تو هر تریبونی که گیرش میومد، حرف از برجام میزد، الان اونها هم صداشون در اومده، ولی تو ..... ای داد بیداد! ای داد بیداد!
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
1
1
در این که آمریکا دشمن ماست شکی نیست اما این توافق توافقی بین المللی است و آمریکا اگر غلط اضافه کند و آن را نقض کند باعث زوال خودش خواهد شد مرور زمان آن را ثابت خواهد کرد اما ای کاش برخی دوستان در نقدهایشان ،سیاسی موضع گیری نمی کردند .مسئله گرانی مسئله ای است که باید حل شود هرچند دلایل اصلی آن تحریمهایی ظالمانه ای است که از زمان احمدی نژاد بر ما تحمیل شد واین را بدانید اگر دولت قبلی هنوز حاکم بود وضع اقتصادی ما اسفناک تر می بود این دولت که عرضه داشت قیمت ارز را در وضع متعادل قرار دهد صادرات نفتی را افزایش دهد تورم را یک رقمی کند ریسک سرمایه گذاری خارجی در ایران را کاهش دهد اما در زمان محمود خان حد اقل قیمت یورو که در زمان دولت اصلاحات 1000 تومان بود به 5000 تومان هم رسید پس در نقدها باید انصاف داشت که برخی ندارند
و اما آن دوست عزیز خارج نشینی که برخی از روی حسادت می گویند تو در خارج چه می کنی درس می خوانی یا تجارت یا غیره بنده وی را می شناسم مهندس عزیز همشهری ماست که سالها در نقاط محروم استان فارس خدمت کرده و حالا برای ادامه تحصیل خود و همچنین ادامه تحصیل همسرش در آلمان است و همسر وی یکی از نخبگان ایرانی در آلمان است و باعث افتخار بنده و سایر ایرانیان است و باز می گویم به شما چه ربطی دارد که کی کجا زندگی می کند کجا نوشته اگر کسی در خارج زندگی کرد باید نسبت به وطنش بی تفاوت باشد. جهت اطلاع شما اعلام می کنیم با افتخار هر جای دنیا زندگی می کنیم و به سرنوشت شهر و وطنمان هم حساس هستیم و برای اظهار نظر در مورد شهر و کشورمان هم از کسی اجازه نمی گیریم والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
خرسند جون خارج نوش جونت حق هم داري از برجام بي فرجام دفاع كني اما سوال من اين است آقاي مهندس دوست تو و خانم ايشان چه رشته اي تحصيل مي كنن كه داخل ايران نيست.... آيا خدمت به غربي ها افتخار داره يا مانند نخبگان وطني با مشكلات ساختن و به افتخار و سربلندي داخل ايران رسيدن
شما مي توني دلسوز باشي اما دايه مهربان تر از مادر خير چون از ركود و تورم و ريزگرد و خشكسالي و بيكاري و اختلاس هاي 8000 ميلياردي و حقوق هاي نجومي و ... نمي خواهي چيزي بشنوي چرا كه در اينصورت حرفي براي گفتن نداري
حسین خرسند
|
Germany
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
ناشناس عزیز
وقتی در تمام دولتها بورسیه اعزام دانشجو به خارج وجود داشته و دارد دال بر این است که ما از نظر علمی خودکفا نیستیم و نیاز به دانشگاههای جهان داربم و ار لحاظ اسلامی نیز مطابق تعالبممان می باشد چون پیامبر می فرماید اطلب العلم ولو بالصبن
در مورد دزدی و اختلاسها تا رمانی که قوه فخیمه قضایبه ... و ... عمل کند و احمدی نژادی که که مدیریتش باعث اختلاسهای میلیاردی بوده راحت برای خودش آزاد می گردد کسی که امثال رنجانی ها را بال و پر داد و هزاران تخلف مرتکب شد اما هیچ گاه در هبچ دادگاهی جوابگو نبود حال من باید جوابگوی آن باشم اگر این تخلفات محمود را یک دهمش را رئیس دولت اصلاحات انجام می داد تا حالا پنجاه بار اعدامش کرده بودند چون در قوه قضائیه ما ... متاسفانه حاکم است
پاسخ ها
ابراهیم ک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
سلام به همه

حسین عزیزم سلام و امیدوارم در همه حال , سالم و موفق باشی انشاالله.

دوست عزیزم! بنده و امثال بسیاری چون بنده , خواب نیستیم که حضرتتان _ با این همه دلسوزی _ در بیدار کردنمان سعی و تلاش مضاعف می فرمایید. بنده و امثال بنده , خود را تعمدا "به خواب زده" ایم. تا کسی را توان بیدار کردنمان نباشد!!!

به فرمایش قرآن , در جواب امثال ما , کافی است بفرمایید : سلاما !!
(( فرقان 63 ))

بنده دوست آلمان نشین مان را میشناسم. انسان فهمیده و دلسوزی برای کشورمان است. خدا حافظش باشد انشاالله. و موفق.

از باب بستن راه "تهمت و افترا" ( به سیاسی بودن یا سیاست زدگی یا هرچه ! ) به دیگر دوستان عرض کنم که بنده _ به تاسی از فرمایش مولا امیر مومنان علیه السلام _ چپ و راستتان را از "عطسه بز" بی ارزشتر میدانم , مگر اینکه حقی به حقدار برساند یا از ظلمی جلوگیری کند.

(خیلی تحمل کردم که بی طرف بمانم. اما نرسیدم که مدیون شوم)

یا حق
یا علی
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
این آقایون که هی میگن برهنگی و غرب زدگی و تکیه به آمریکا ، اینا شکمشون سیر و مشکلی ندارن و خیلی به فکر مردم بدبخت بیکار نیستن ، یعنی درد ندارن و نمیبینن و فقط غرق در تعصب بیجا هستن اینا فقط به فکر جیب و جایگاه خودشون هستن و یه جوری از این کشور حرف میزنن انگار مال باباشونه ، اینجا مملکت مال همه هست و به موقش همه هم ازش دفاع میکنن پس شما که فعلا نونت تو روغن هست خیلی حرص نخور چون برجام چه بشه چه نشه شما جات امنه و گرونی و بیکاری روت تاثیر نداره . در ضمن مطمئنم همین تندرو هایی مثل شما اگه یه اتفاقی بیفته اولین نفر در میرید ، پس لطفا یه کم بیاید تو مردم و اینقد الکی هارت و پورت نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
تاریخ ایران قبل از اسلام را نمیدانم ،ولی در طول تاریخ ایران بعد از اسلام هیچ کسی اندازه آقای حسن روحانی خدمت نکرده است....فأعتبروا یا اولی الابصار....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹