پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
فرماندار کازرون تاکید کرد:
جلسه کارگروه رفع موانع تولید با حضور فرماندار شهرستان کازرون، معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری، جمعی از روسای ادارات شهرستان، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون، رییس شورای شهر کازرون و جمعی از فعالان اقتصادی در محل ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، قبل از برگزاری جلسه، سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون به همراه مسئولین از کارخانه های کبیرموتور، تعاونی بهار 114، رب وسام 2 و رب گوجه فرنگی شارونا بازدید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات کارخانه داران را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

در ادامه، کارگروه رفع موانع تولید در محل نمازخانه ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون برگزار گردید و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات خود پرداختند.

فرماندار کازون در این جلسه گفت: یکی از مشکلات بزرگ امروز ما، بیکاری جوانان است که بیشتر معضلات دیگر به آن ربط دارد.

تمام قد از سرمایه گذار حمایت می کنیم

سید کمال علوی افزود: تنها راه برون رفت از این مشکل، سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران است که با توجه به خطرپذیری بالا، اگر کسی حاضر به این کار شد، همه باید به کمک وی بشتباند؛ نه اینکه چوب لای چرخ سرمایه گذار بگذارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خالصانه می گویم که آنچه به دست ما و مدیران است، برای تسهیل در سرمایه گذاری، با کمال میل انجام می دهیم؛ مگر آنجایی که دیگر کاری از ما ساخته نیست، افزود: برای رفع موانع تولید حاضریم در مرکز استان یا تهران نیز مسائل را پی گیری کنیم.

علوی خاطرنشان کرد: دست آورد جلسه اول با سرمایه گذاران خیلی خوب بود و مسوولان اگر قولی دادند، حتما پی گیری خواهند نمود و افزود: هر چه شهرستان ما آبادتر باشد امید به زندگی نیز افزایش خواهد داشت.

فرماندار کازرون ادامه داد: برخی از کازرونی ها در جای دیگر سرمایه گذاری کرده اند، اما اگر شرایط را در اینجا مساعد ببینند، به طور حتم حاضر به همکاری هستند. وی گفت: اگر نیاز باشد مدیران کل استان را هم دعوت می کنیم و موارد را پی گیری خواهیم کرد و خاطر نشان نمود: درب اطاق ما به روی سرمایه گذاران همیشه باز است.

گفتنی است: این جلسه 13 مصوبه در پی داشت که مهم ترین آنها عبارتند از:

1- اعطای وام چهاردرصد تا سقف 100 میلیون تومان با تنفس 6 ماهه برای ایجاد کارگاه های خرد پرداخت گردد

2- واحدهای تولیدی برای پرداخت بدهی بیمه تامین اجتماعی می توانند از تسهیلات بانکی که توسط سازمان در نظر گرفته شده است استفاده نمایند

3- انشعاب آب تصفیه خانه با تخفیف ویژه توسط اداره آبفا انجام شود

4- ادارات خدمات رسان حق قطع انشعابات شرکت ها و کارخانجات را بدون اخذ مجوز از فرمانداری ندارند

5- دوره آموزشی مالیاتی ویژه مدیران و حسابداران شرکت ها و کارخانه ها توسط اداره امور مالیاتی و بخشش جریمه های مالیاتی  واحد های تولیدی طبق مقررات برگزار شود

6- تابلوهای اخطار راهنمایی و رانندگی، چراغ چشمک زن و غیره ... ظرف مدت 10روز آینده در مسیر جاده منتهی به ناحیه صنعتی توسط اداره راه و شهرسازی نصب شود

7- 50 درصد از کابل های دزدیده شده در ناحیه صنعتی توسط اداره برق شهرستان ظرف دو هفته آینده تهیه و اجرا شود

8- شهرداری مجوز استفاده رایگان از محل دفن زباله های شهرستان را برای زباله های عادی ناحیه صنعتی صادر نماید

9- رییس شرکت گاز اعلام نمود هر صنعتگر و تولید کننده ای که لوله کشی داخل کارخانه خود را  انجام دهد، با قید فوریت نسبت به وصل گاز آن واحد تولیدی اقدام خواهد شد.

نویسنده: حسین ابول پور
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
مصوبه یک (1- اعطای وام چهاردرصد تا سقف 100 میلیون تومان با تنفس 6 ماهه برای ایجاد کارگاه های خرد پرداخت گردد)
توسط چه ارگانی پرداخت میشود؟؟؟؟؟
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
یه فراخوان بده همه مردم بیان با سرمایه های کم وزیاد مشارکت کنند در طرح هایی که دارید و میدونید سرمایه گذاری در اون سودآوره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳