پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۱۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
انتقاد امام جمعه خشت از برجام:
خطیب جمعه بخش خشت شهرستان کازرون با انتقاد تند از برجام گفت: سه سال و نیم است با مذاکرات پوچ و بی ارزش همه چیز ما را به آمریکا و بیگانگان دادند و در مقابل تحریم های رنگارنگ را تصویب و تحمیل می کنند

به گزارش خبرنگار کازرون نما از خشت، حجت الاسلام محمدتقی عباسی امام جمعه بخش خشت در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان قضیه ی فیش های نجومی و عدم برخورد مسئولین به این غارتگران بیت المال تا به امروز گفت: در ابتدای این قضیه ی چنان جنجالی در کشور به پا شد و بعضی از مسئولین شعار برخورد با این مفسدان را با قاطعیت سر می دادند که گمان می شد در سریع ترین زمان این برخوردها اتفاق خواهد افتاد اما با گذشت ماهها از این موضوع نه تنها برخوردی انجام نشده بلکه با برنامه هایی سعی در به فراموشی این مسئله مهم را دارند و همان هایی که شعار برخورد با این حقوق های نجومی را در ابتدا سرمی دادند خود آنان نیز از حامیان این جریان و آلوده ی این کار هستند چرا که اگر اینچنین نبود سکوت نمی کردند ,اما مردم ما بیدار و هوشیار هستند .

وی با اشاره به اینکه در خصوص برخورد با مفسدان فیش های نجومی تاکنون هیچ لایحه ای از طرف دولت و مسئولین به  قوه ی قضائیه فرستاده نشده است گفت : متاسفانه کشور و این نظام دچار افراد معلوم الحال این چنینی است که با نداشتن شجاعت در برخورد سعی در فراموشی موضوع را دارند .

حجت الاسلام عباسی با اشاره به تصویب مجدد تحریم های  10 ساله مجلس و سنای آمریکا  علیه ملت ایران و نقض آشکار برجام افزود : در مقابل خون شهدا به ویژه خون شهدای هسته ای سه سال و نیم است با مذاکرات پوچ و بی ارزش همه چیز ما را به آمریکا و بیگانگان دادند و  در مقابل, تحریم های رنگارنگ  را تصویب و تحمیل می کنند حال باید به انتظار باید نشست همانطور که آنان در مسیر باطل شان این چنین متحد هستند مجلس و مسئولین ما در مسیر حق چه عکس العملی انجام می دهند .

امام جمعه خشت گفت : در ابتدای تصویب برجام عده ای با تبریک به  مقام معظم رهبری نامه نوشتند و این مسئله را یک پیروزی بزرگ و شق القمر قلمداد می کردند و علی رغم نصیحت های معظم له مبنی بر خوشبین نبودن و فریب کاری  آمریکا اما عده ای گوش نکردند و رفتند آن کار را انجام دادند حال می بینید که کدام تفکر صحیح است .

نویسنده: محمود نوذری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
3
3
دریغ از یه صفحه مطالعه قبل از اظهار نظر، متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
شما غرب نشين ها كه دل در گرو غرب داريد كاسه داغ تر از آش هستيد
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
2
3
آره، تو خوبی که همش مطالعه داری.
فعلا که آش اونقدر شور شده که آشپز هم صداش دراومده. تو که اینقدر دم از مطالعه میزنی، لطفا واکنش صالحی، ظریف، تخت روانچی، عارف و فراکسیون امید مجلس به تصویب تحریمها در سنا، مطالعه کن، آقای پر مطالعه!!!
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
4
3
از دولت حسن روحانی و تیم مذاکره کننده موفق ایران متشکریم که بدون توجه به اشخاصی که مطالعه ای ندارند با اراده قوی به کار خود ادامه می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
... و ما هم تشكر مي كنيم از شما 00 از ما بهتران 00 كه خوشي دنيا را مي كنيد و ادعاي وطن دوستي داريد
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
ماهم چند ساله سرکاریم وبرجام وغیر برجام تاثیری تو زندگی من نداشته هرروز تحریمیمشدیم مثل یه زندانی که هروز حکم جلبش رو صادر میکنند
خدا آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
احسنت به این تحلیل و اشراف بر وقایع جهانی؛ انصافا مدیریت جهانی که برادر دکتر مهندس ........ می گفت یعنی همین جور چیزا!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳