پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

فوتبال آلمان با آن همه افتخار و قدمت، در بیش از صد سال، کمتر از تعداد انگشتان دو دست، رییس به خود دیده است؛ ولی ورزش پرافتخار کازرون ما، در مدت پنچ سال گذشته، شش مدیر را به خود دیده است.

ثبات مدیریت در ورزش ما اصطلاحی کاملا زجرآور شده است. چه کسی باید جوابگوی این اتفاقات آنهم در راس پر اهمیت ترین و پر مخاطب ترین نهاد ممکن باشد؟ کارایی یا عدم کارایی مدیران قبلی به کنار، آیا وقتی برای اجرای برنامه هایشان داشتند؟ هر مدیری که آمد، تا خواست بدان و بشناسد، عزلش کردند. با این رویه چه طور باید توقع پیشرفت داشت؟ اگر کسی قابل بداند و جوابگو باشد، ما را مدیون خود خواهد کرد.

عباس گلشن(سرپرست) – محمود صادقی زاده – محمدجعفر رافت(سرپرست) – حاج محمود رضازاده (2 دوره) – عبدالحمید رمضانی – حاج محمدخلیل پاکدل – عباس حسین پور (2 دوره) – فاضل صفری (سرپرست) – رضا صداقت – جاوید منصوری، همه مدیرانی بودند که بعد از سیدحسن سلامی عهده دار ریاست بر ورزش کازرون بودند. حال این اداره در انتظار مدیریت حامد محمدی با پیشینه معاونت ورزش کازرون و مدیریت اداره ورزش و جوانان بوانات است. 

خدمت مدیریت جدید باید عرض کنیم که:

مدیریت بر ورزش کازرون، کاری بسیار بزرگ و پر مشغله می باشد که این از سابقه درخشان آن سرچشمه گرفته است.

دوست عزیز، ورزش کازرون در روزگاری نه چندان دور، حرف اول ورزش فارس در تمامی رشته و رده  های سنی بوده است. از والیبال و کشتی تا فوتبال و هندبال و ورزش های رزمی ...

ورزش کازرون بزرگان فراوانی به ورزش استان، کشور و حتی فراتر از مرزها تحویل داده است. بزرگانی که برای برگشت به روزهای پرشکوه و طلایی، لحظه شماری می کنند و برای رسیدن به آن، روزها اگر صداقت ببیند، اگر یک رنگی ببینند، همه جوره همراه و همدل با شما خواهند بود.

در قدم اول: مشاورانی دلسوز، آگاه و بی غرض به همکاری بطلبید و محیط ورزش را از افراد چاپلوس و منافع طلب عاری سازید.

در قدم دوم: به دنبال مدیران خودکفا باشید، چراکه دوران مدیران مصرفی و همیشه نالان به سر آمده است. در پنچ – شش سال گذشته، نود درصد هیات های فعال، افراد ثابتی بوده اند. پس اگر بهتر از آنها کسی قبول مسئولیت نمی کند، از آنها برنامه ایی برای پیشرفت ورزش کازرون طلب کنید و اگر نتوانستند برنامه ارائه دهند، بهتر است آن رشته را کنار بگذارید.

قدم سوم: بازگرداند حق ورزش کازرون از سالن اختصاصی هندبال (سالن تختی) و پیگیری آن تا حصول نتیجه از طریق مجاری قانونی

قدم چهارم: احیای هندبال عزیز که اگر کمی همت باشد، یکی از منابع درآمد زایی در ورزش و اقتصاد کازرون می تواند باشد. همچنین تشکیل آکادمی هندبال و پرورش استعدادهای ناب که در سطح شهرستان به وفور پیدا می شود.

قدم پنچم: تعامل و همکاری صمیمانه با آموزش و پرورش و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود آن

و در قدم ششم: تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی کازرون که برخی از آنها رو به زوال و نابودی است. همچنین به سان دهه های گذشته که فوتبال کازرون چندین زمین خاکی در چهار گوشه شهر داشت، زمین های خاکی و ورزش رایگان را احیا کنید.

 

نویسنده: محمدرضا پولادی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳