پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده بسیج سپاه شهرستان کازرون در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه دخترانه شهیده مرضیه شیروانی این شهر گفت: باید هوشیار باشیم که بی توجهی و بی تفاوتی درمقابل توطئه فرهنگی دشمن، به مثابه از بین رفتن خون شهداست.

به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در یادواره شهدای مدرسه ای که در دبیرستان دخترانه شهیده مرضیه شیروانی کازرون برگزارشد افزود: دشمن درپی این است که زنان و دختران ایران اسلامی را نسبت به عفاف و حجاب بی انگیزه کند، باید هوشیار باشیم بی توجهی و بی تفاوتی در مقابل این توطئه فرهنگی دشمن به مثابه از بین رفتن خون شهداست.

وی بیان کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ در جامعه کمتر از مجاهدت های رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس نیست.

بی تفاوتی درمقابل توطئه فرهنگی دشمن به مثابه از بین رفتن خون شهداست

شرفی گفت: امروز به سبب اهداف پلیدی که دشمنان علیه اسلام و مسلمانان در سر دارند و برای تحقق آن تلاش می کنند، منطقه خاورمیانه در شرایط آشفته ای به سر می برد، اما در این میان ایران اسلامی در آرامش و امنیت است و این به برکت خون پاک شهدا حاصل شده و برای پاسداشت جانفشانی ها و ایثارگری های آنان هر آنچه انجام دهیم قطره ای در مقابل دریاست.

در این آیین یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس که برادر 2شهید نیز هست، خاطراتی از عملیات های مختلف در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد.

اجرای سرود دانش آموزی و مداحی بخش دیگری از این یادواره بود و در ادامه شرکت کنندگان از نمایشگاهی که برخی از صحنه های دوران دفاع مقدس را به وسیله ماکت به تصویر کشیده است، دیدن کردند.

از سی ام آبان تا ششم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
جناب شرفی، فساد اومده توی بچه های ابتدایی، اگه منتظرید اونا بزرگ بشن و اون موقع به راه راست هدایتشون کنید که موفق باشید، اما اگه واقعا دغدغه دارید پس به کمک حوزه علمیه کازرون و آموزش و پرورش فکری برای این مسئله کنید، هستند طلبه هایی که بهشون اجازه ی ورود به مدارس داده نمیشه
شهروند
|
United States
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
1
جناب سرهنگ شما باید پاسخگو باشید ونه مردم
دختران ایرانی تن فروشی چرا میکنند؟
شهدا جان دادند تا خاک وناموس نرود پس چرا مسوولین زمینهای بیت المال راتصاحب میکنند؟ ایا ایم به تارج بردن زمین وخاک نیست؟چرا تن فروشی ؟
ملت چقدر خواب غفلت گرفته اند
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
1
0
سلام یکی از دلایل رواج فساد ورود ماهواره است که در روی پشت بام ها به وفور یافت میشه و نیروی انتظامی با فروشندگان ماهواره برخورد نمیکنه یا راهش رو بلد نیست .نمیگم بریزید تو خونه های مردم ولی فروشندگان ماهواره در کازرون که زیاد نیستند بایه پرس وجو ساده میشه پیداش کرد .الله اعلم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳