پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
بخشدارکوهمره نودان درجلسه شورای اداری بخش
باتلاش نماینده مردم شهرستان کازرون درمجلس و همت مسئولین دولت تدبیر و امید بزودی پروژه احداث بلوار قائمیه -کوهمره نودان اجرایی میشود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان ، جلسه شورای اداری بخش کوهمره نودان در روز شنبه شش آذر به ریاست یحیی حقیقی بخشدار  کوهمره نوزدان و دکتر دالکی ریاست حوزه قضایی دو بخش چنارشاهیجان  کوهمره نودان و حضور سایر اعضا  و دهیاران  تابعه درخصوص مسابل جاری بخش و همچنین بررسی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار گردید.                                    

در ابتدای این جلسه حقیقی بخشدار ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته بسیج و تسلیت ارتحال آیت الله عظمی موسوی اردبیلی و همچنین تسلیت ایام عزاداری دهه سوم ماه صفر به ویژگیهایی شخصیتی وعظمت وجود مبارک نبی مکرم اسلام ص پرداخته و به تبعیت ازسیره اخلاق آن حضرت در  زندگی فردی و  اجتماعی تاکید نمود.                                      

 وی در ادامه به موضوع آسیبهای اجتماعی پرداخته و لزوم توجه خاص وبرنامه ریزی دراین زمینه را یادآور گردید وگفت:دولت تدبیر و امید شجاعانه به این موضوع مهم ورود نموده و ما هم موظفیم دراین راستا در حد امکانات و توانمان تلاش نماییم و از این جهت در یکی دو هفته آینده همایش بزرگ مبارزه با آسیبهای اجتماعی در بخش کوهمره نودان باهمکاری مردم ومسئولین عزیز باهدف آشنایی خانواده بامعظلات موجود در جامعه برگزار خواهیم کرد.

                            

بخشدار کوهمره نودان در  ادامه جلسه از تلاشهای موثر رضازاده نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی درراستای خدمت رسانی به مردم بخش تقدیر نمود و اعلام کرد باتلاش نماینده محترم و همت مسئولین محترم دولت تدبیر و امید در شهرستان و استان پروژه احداث بلوار قائمیه -کوهمره نودان با انتخاب پیمانکار بزودی اجرایی میشود که جا دارد از  پیگیری خوب شهردار و شورای اسلامی شهر نودان نیز تشکر کنم.                                    

دکتر  دالکی ریاست محترم حوزه قضایی دو بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان به مطالب مهمی درخصوص مسایل و مشکلات موجود در سطح جامعه پرداخته و ضمن ارایه  مباحث علمی و کارشناسی در خصوص آسیبهای اجتماعی تاکید نمودکه یکی از راههای اصلی جلوگیری ازاین معضلات موضوع پیشگیری و آسیب شناسی  اجتماعی است وبهترین راه  پیشگیری تقویت مسایل دینی و  معنوی در خانواده ها و همچنین ریشه کنی فقر و بیکاری و توسعه  و رونق اشتغال است.                                   

در ادامه این نشست ساسانی پور رییس اداره آموزش وپرورش منطقه ، سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر نودان ، قیصری رییس شورای اسلامی بخش و سرکارخانمها نوروزی- محمدی- شفیعی در خصوص مسایل مرتبط نقطه نظرات خود را ارایه نمودند.

انتهای پیام/

نویسنده: روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰