پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
حقیقی بخشدار کوهمره :
مبلغ 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 برای احداث پارک جنگلی در نظر گرفته شده است

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان ، یحیی حقیقی بخشدار این بخش ضمن تقدیر از خدمات انجام گرفته توسط ادارات منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان کازرون در حفاظت از عرصه‌های ملی بویژه جنگل‌های سرسبز بلوط یادآورشد که موضوع احداث پارک جنگلی در دهستان دشت برم از توابع بخش کوهمره نودان ازسال 94 تاکنون درحال پیگیری میباشد که بحمداله امسال به همت نماینده محترم مردم کازرون در مجلس و فرماندار پرتلاش شهرستان مبلغ 250 میلیون تومان ازمحل اعتبارات ماده 180 بدین منظور درنظر گرفته شده است که ان شالله به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این پروژه اغاز میشود.

وی تاکیدکرد در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان کازرون که امروز درمحل فرمانداری شهرستان برگزار شد از مسئولین محترم منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان خواسته شد که ضمن هماهنگی بابخشداری درخصوص مکان یابی مناسب اقدام وتسریع لازم به عمل اورند.

حقیقی اضافه کرد : باتوجه به نقش مهمی که احداث پارک جنگلی در هدایت وتمرکز گردشگران و مسافران و همچنین حفاظت از جنگل ایفا می کند از شوراهای محترم این دهستان و دهیاران ارجمند تقاضا دارم در این زمینه اقدام و پیگیریهای لازم معمول نمایند.

نویسنده: روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
با نام خدا
آقای حقیقی لطف کنن اگر خیلی دلشون به حال گردشگری کوهمره می سوزه و براش مهمه این منطقه رو ببره توی قسمت نودان که همه زمین ها رو توی زمان ... کردن باغ و ویلا...

قابل توجه منابع طبیعی :
خیلی زشته که در جمهوری اسلامی ایران شما چشم طمع به زمین های اجدادی دشت برم دوختین. مردمی که سابقه تاریخی آنها حتی به بیش از 2000 سال پیش می رسد و سندهای مال 100 سال پیش دارن حالا منابع طبیعی دوسه ساله میخواد ... کنه....

کازرون نما تایید کنید لطفا
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
1
0
به نظر بنده یکی از مهمترین مسائلی که میتونه نقش مهمی تو نگهداری درختان بلوط طبیعت زیبای دشت بر داشته باشه ، جلوگیری کاشت محصولات دیم که روستاییان پای درختان انجام میدن هست ، متاسفانه مشاهده شده که بعضی از کشاورزان جهت استفاده از سطح کشت بیشتر بدون توجه به نابود شدن دشت اقدام به قطع درختان بلوط وبنه میکنند،
لذا همینجا از مسئولین امر تقاضا میشود ترتیبی اتخاذ نمایند که برنامه کشت پای درختان ممنوع بشه ،یاحداقل با آمارگیری درختان به کنترل اونها بپردازند.
به عنوان مثال اگه دیدند درختی قطع شده،از کشاورزی که تو اون قسمت کشت کرده بخواهند که جوابگوی دلیل قطع درخت بشه،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴