پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان
در روز سه‌شنبه 2 آذر و به منظور بررسی مسایل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست یحیی حقیقی بخشدار و حضور اکثریت اعضا تشکیل گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان ،  در ابتدای این جلسه ساسانی پور رییس آموزش وپرورش منطقه ضمن خوشامدگویی به اقداماتی که درسال 95توسط مجموعه تحت امر خود انجام گرفته اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری همه مسؤلین و مردم و معتمدین و خیرین ارجمند جهت تعالی امر مهم آموزش و پرورش گردید.

در ادامه این نشست یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج تفکر بسیجی را یک فرهنگ و گفتمان اصلی انقلاب اسلامی برشمردند که متعلق به  آحاد جامعه وهمه اقشار مردمی است.

لزوم توجه به  آموزش شنا در آموزشگاههای سطح بخش + عکس

وی سپس ضمن تشکر از خدمات انجام گرفته در آموزش و پرورش این منطقه به ضرورت توجه و همدلی بیشتر جهت رسیدگی به مشکلات و رفع تنگناها تاکید نمود و از مدیران مدارس و آموزشگاهها درسطح بخش خواست که  براساس دستورات نبی مکرم اسلام (ص) درخصوص آموزش شنا از فضای ورزشی استخر شهر نودان جهت آموزش دانش آموزان دختر و پسر بیش از پیش بهره بگیرند.

لزوم توجه به  آموزش شنا در آموزشگاههای سطح بخش + عکس

در ادامه این جلسه آقایان دهداری سیاوشی پرنگ کشاورز کریمی رییسی و خانم ها جوکار و محمدی درخصوص موضوعات جلسه به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹