پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
در مجموع دیدارها
تیم فوتبال پرواز ساسانی آباد قهرمان مسابقات فوتبال بخش چنارشاهیجان شد. تیم مرصاد اردشیری با شکست شاهین کوهپیرایه در دیدار آخر ، نایب قهرمان مسابقات فوتبال بخش چنارشاهیجان شد.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی فوتبال بخش چنارشاهیجان تیم‌های مرصاد اردشیری و شاهین کوهپیرایه در قائمیه به مصاف هم رفتند که در نهایت مرصاد اردشیری توانست با حساب 3 بر 1 شاهین کوهپیرایه را شکست دهد اما در مجموع مسابقات و با تفاضل گل آبراژ پرواز ساسانی آباد مقام قهرمانی لیگ چنارشاهیجان را به دست آورد.

گلهای این دیدار را مهدی انصاری برای شاهین کوهپیرایه و اصغر زینلی،مصطفی مهرآوران و محمد باقر زاده برای تیم مرصاد اردشیری به ثمر رساندند.


قضاوت این دیدار بر عهده ی جمشید خلیلی و با کمک های محسن مرادیان علی زارع و داور چهارم این دیدار امید نجفی بود.

گفتنی است این بازی ها با حضور پنج تیم مرصاد اردشیری، اتحاد قائمیه ، وحدت گچخران ، شاهین کوهپیرایه و  پرواز ساسانی آباد به همت هیئت فوتبال بخش چنارشاهیجان برگزار شد .

در پایان از طرف رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون تعداد پنج عدد توپ فوتبال و پنج دست لباس ورزشی برای هرتیم تهیه و به سرپرست های تیم ها اهدا شد.

انتهای خبر/

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸