پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
امام‌جمعه قائمیه:
خطیب جمعه قائمیه گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور می‌شود.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن تسلیت اربعین حسینی با اشاره به روز 29 آبان‌ماه و آغاز هفته بسیج این روز را به همگان به‌ویژه بسیجیان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج یکی از الطاف طیبه الهی بوده است.

تفکر بسیج در جامعه چشم طمع دشمنان را دور می‌کند

امام‌جمعه قائمیه تصریح کرد: بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به خدا و اسلام است و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور می‌شود.

وی در ادامه گفت: دایره خدمت بسیج منحصر به هشت سال دفاع مقدس و جنگ نبوده بلکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است و هرجا انقلاب نیاز به کمک داشته باشد بسیج پیشتاز بوده چه در عرصه علمی چه در عرصه فرهنگی، سازندگی و باید روحیه بسیجی را در خود و جامعه تقویت کنیم.

تفکر بسیج در جامعه چشم طمع دشمنان را دور می‌کند

انصاری با بیان اینکه در اربعین میلیون‌ها انسان چه شیعه و چه سنی و دیگر ادیان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تصریح کرد: اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی عالم است و باید یاد و خاطره شهادت را زنده نگه داریم.

تفکر بسیج در جامعه چشم طمع دشمنان را دور می‌کند

همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه سجاد رئیسی جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پیرامون ضرورت و اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی هم متوجه مردم و هم متوجه مسؤولان است، که مردم با قناعت، صرفه‌جویی، پرهیز از تجمل‌گرایی و حمایت و خرید کالای داخلی و وظیفه مسؤولان که بسیار مهم‌تر بوده، حمایت از تولید داخلی چشم دوختن به منابع داخلی است.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳