پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن 95 خبرداد:
مهندس عباس پردل معاون فنی و آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در مصاحبه با هفته نامه شهرسبز از شمارش 93 درصدی خانوارهای شهرستان کازرون تا 25 آبان خبر داد:

به گزارش دزیافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: مهندس عباس پردل گفت: در مرحله حضوری،  که از 28 مهرماه آغاز گردیده است، مراجعه به درب منازل توسط ماموران آمارگیر جهت دریافت اطلاعات خانوار و یا ثبت کد آماری که قبلا توسط سرپرست خانوار در سامانه اینترنتی ثبت شده بود انجام گردیده که تا تاریخ 25 آبان ماه اطلاعات بیش از 93 درصد ازخانوار های شهرستان کازرون پیش بینی شده توسط ماموران جمع آوری شده است.


تا تاریخ 25 آبان حدود 93 درصد از خانوار پیش بینی شده شمارش شده اند


وی در ادامه گفت: هم اکنون تعدادی از ماموران سرشماری مشغول تکمیل نواقص و جمع آوری اطلاعات خانوارهای غایب در سطح شهرها و روستاها می باشند.

تا تاریخ 25 آبان حدود 93 درصد از خانوار پیش بینی شده شمارش شده اند

در پایان مهندس پردل از خانوارهایی  که در زمان مراجعه ماموران سرشماری در منزل حضور ندارند خواست تا ازطریق شماره تلفن 42240077 و اعلام کد غایبی که برای آنان گذاشته شده، با ستاد سرشماری تماس گرفته و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

نویسنده: حسین ابول پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
ب امید روزی گ نتایج جمعیتی اعلام شود و کازرون دومین شهر پر جمعیت فارس جایگاه خودش حفظ کنه و من ب شهرم افتخار کنم. ایشاله کازرون دومین شهر پرجمعیت فارس ک هست و در سال ۹۵ هم دومین شهر پرجمعیت فارس اعلام بشه تا چشم کسایی ک ندارن کازرون پیشرفت کنه در بیاد. ایشالا کازرون در سال ۹۵ دومیندومین شهر پر جمعیت استان فارس اعلام بشه، تا این جهرمی ها و فسایی ها ک فکر میکنن جمعیت شهرشان بیشتر کازرون هست از ... .والا میگن کازرون ۹۰۰۰۰ نفره در صورتی ک کازرون بیش از ۱۴۰هزار نفره تورو خدا دقیق باشین و وقتی اعلام شد ۹۵ جمعیت کازرون دومین شهر پرجمعیت فارس در صورتی که همین الان هم دومین شهر پرجمعیت فارس و دومین شهر برزگ فارس هست ولی وقتی اعلام شد سال ۹۵ کازرون دومین شهر پرجمعیت فارس لطفا تو اینزتت ها جمعیت کازرون رو ب روز رسانی کنید تا این جهرمی ها و فسایی ها ک شهرشون نصف کازورن هم نیست اینقدر نگن ما جمعیت مرکز شهرمون بیشتر ب امید کازرونی با پیشرفت روز افزون ممنون از برنامه خوبتون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷