پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
در دیدار امام جمعه بخش چنارشاهیجان و هیئات مذهبی بخش :
خطیب جمعه قائمیه با بیان اینکه اربعین برای عزیزانی که از کاروان زیارتی اربعین جا مانده اند در شهر قائمیه فضایی ایجاد گردد که همه احساس کنیم رفته ایم کربلا عنوان کرد: شب اربعین در مسجد ابراهیم خلیل الله قائمیه و در روز اربعین با حرکت به سمت مصلی نماز جمعه مراسم باشکوهی داشته باشیم که کسی احساس نکند از کاروان جا مانده است

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما ، حجت الاسلام حسین انصاری ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم به هیئات مذهبی بیان کرد ظرفیت امام حسین (ع) اینقدر در عالم بالاست که علاوه بر مسلمین سایر ادیان از این ظرفیت استفاده می کنند.

اربعین کسی در قایمیه احساس نکند از کاروان زیارت کربلا جا مانده است

خطیب جمعه قائمیه ضمن گلایه از استفاده نکردن از تمام ظرفیت های امام حسین(ع) اظهار داشت اگر از تمام  این ظرفیت ها استفاده می کردیم وضعیت جامعه ما این نبود . اگر جوانی با امام حسین (ع) آشنا شد چون شما نقش واسطه بین امام حسین(ع) و جوان را داشته اید اجر زیادی دارید.

انصاری تصریح کرد: امام حسین (ع) عالی ترین بهترین و تضمینی ترین راه رسیدن به خداست و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و هم بتوانیم این ظرفیت را در اختیار دیگران قرار دهیم

اربعین کسی در قایمیه احساس نکند از کاروان زیارت کربلا جا مانده است

وی با اشاره به سخن حضرت ولی عصر (عج) که می فرماید هر صبح و هر شب به یاد امام حسین هستم گفت: وجود امام حسین (ع) یک لطف و ظرفیت الهی است که خدا ان شالله توفیق شناخت و معرفت و خدمت گذاری را نسبت به امام حسین (ع) را به همه ما عنایت دارد.

اربعین کسی در قایمیه احساس نکند از کاروان زیارت کربلا جا مانده است

 انصاری با بیان این که برنامه هیئت های مذهبی فقط در ماه محرم خلاصه نشود افزود از این ظرفیت ها باید تمام رویداد های چه در غصه و چه در شادی استفاده کنیم و کمک کنید یک برنامه سالانه برای تمام برنامه ها داشته باشیم.

اربعین کسی در قایمیه احساس نکند از کاروان زیارت کربلا جا مانده است

حجت الاسلام انصاری گفت :هیئات مذهبی لیست مداحان و کسانی که علاقمند به مداحی هستند به دفتر امام جمعه معرفی کنند تا در اسرع وقت یک دوره آموزش مداحی زیر نظر اساتید کشوری و با اعطای مدرک صورت گیرد.

انتهای پیام /

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳