پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
امام‌جمعه قائمیه:
خطیب جمعه قائمیه گفت: برای ما اقتصاد مقاومتی اهمیت دارد تا کشور غنی شود و فرقی نمی‌کند ترامپ یا کلینتون پیروز باشد.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما ، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بزرگداشت سالروز درگذشت علامه طباطبائی و روز کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: کتاب مائده آسمانی برای روح است و خواندن کتاب‌های ارزشمند پایه و اساس زندگی سعادتمندانه می‌شود.

وی تصریح کرد: باید در سبد زندگی ما زمانی برای مطالعه کتاب اختصاص داده شود و فضای مجازی جایگزین کتاب‌خوانی نمی‌شود اگرچه مطالب مفیدی در آن و رسانه‌ها دیده می شود اما نباید مانع انس ما با کتاب شود چراکه کتاب‌خوانی سبب آرامش روح است.

وی در ادامه با قدردانی از کسانی که در بخش چنارشاهیجان و شهر قائمیه در ارتقا فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند تصریح کرد: درخواست جوانان ما تقویت کتابخانه‌های عمومی و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی است.

خطیب جمعه قائمیه با اشاره به انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا بیان داشت: انتخابات آمریکا دوحزبی است و مردم مجبور هستند فقط یکی از دو گزینه را انتخاب کنند که دموکراسی نمایشی را اثبات می‌کند چراکه ساختار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از آنکه قائم به شخص باشد تابع یک سیستم تعریف شده است.

انصاری با جنجالی دانستن ترامپ تصریح کرد: ترامپ با شعار عوام‌پسندانه مانند فقر و عدم درک صحیح سیاسیون از زندگی مردم توانست رأی طبقات پائین جامعه را به‌سوی خود جلب کند که نشان از نارضایتی اکثریت مردم این کشور از حکومت آمریکاست.

وی در ادامه بابیان اینکه مناظره‌های پیش از انتخابات ماهیت آلوده و ظالمانه آمریکا را برملا کرد گفت: نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا با توهین علنی به همدیگر و اعتراف‌هایی مانند میزان قتل در آمریکا که در 45 سال گذشته بی‌سابقه بوده و با اشاره به بدهی 20 تریلیون دلاری و اینکه بسیاری از مردم در حلقه‌های خشونت؛ هراس و فقر قرار گرفته‌اند این ماهیت ظالمانه را برملا کردند.

خطیب جمعه قائمیه گفت: انتخاب ترامپ یا کلینتون به حال ما فرقی نمی‌کرد چراکه رابطه سیاسی با آمریکای جنایت‌کار نداریم و سیاست ما مستقل است و فقط در بحث مذاکرات هسته‌ای رهبر معظم انقلاب مصلحت را بر نرمش قهرمانانه و مذاکره دانستند.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ گفت اگر رئیس‌جمهور شود برجام را پاره می‌کند اما رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را آتش می‌زنیم.

انصاری در ادامه تصریح کرد: رهبر انقلاب با پیش‌بینی پیروزی ترامپ نشان دادند اشراف به تمام دنیا دارند.
خطیب جمعه قائمیه در پایان گفت: اگر مسؤولان ما اقتصاد مقاومتی را خوب اجرا کنند و از درون کشور غنی شود فرقی نمی‌کند ترامپ یا کلینتون پیروز باشد.

 

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳