پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
امام‌جمعه قائمیه:
امام‌جمعه قائمیه گفت: پیشرفت علمی در صورتی ارزشمند است که سبب آرامش شود نه اینکه ترس، وحشت و اضطراب مردم را در پی داشته باشد.

به گزارش کازرون نما از قائمیه، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به 14 آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی، آن را فرصتی مناسب برای بازخوانی پرونده عمومی و رسالتی که به عهده مسؤولان و مردم قرار داده شده در راستای ارتقا فرهنگ عمومی دانست.

علم باید در خدمت صلح باشد

وی تصریح کرد: فرهنگ عمومی شبکه قدرتمند و متأثر از دانش‌ها و باورها و منش‌ها است که در تمام زوایا زندگی مردم و حول سه محور فرد خانواده و جامعه ایفای نقش می‌کند.

خطیب جمعه قائمیه بابیان اینکه فرهنگ عمومی یعنی آداب اجتماعی، خاطرنشان کرد:  تلاش کنیم که به خود و فرزندان و دیگران اخلاق اجتماعی و فرهنگ تعامل با دیگران را بیاموزیم.

انصاری با اشاره به 20 آبان‌ماه روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: رشد علمی در صورتی ارزشمند است که سبب آرامش شو د و نه اینکه باعث ترس و وحشت و اضطراب مردم را به‌دنبال داشته باشد.

امام‌جمعه قائمیه با اشاره به تجمع 20 میلیونی روز اربعین آن را بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین تجمع شیعه دانست و تصریح کرد: پیام این تجمع بزرگ این است که ما مانند مولا و آقایمان سیدالشهدا زیر بار ظلم و زور نمی‌رویم.

انصاری با تشکر از دانش‌آموزان و مردم و مسؤولان به‌خاطر بزرگداشت روز 13 آبان از تمام کسانی که در مراسم استقبال و معارفه امام‌جمعه جدید بخش چنارشاهیجان شرکت کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳